مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز :

کار اصحاب رسانه در مقابله با نقشه‌های دشمن بی نظیر است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز کار و فعالیت اصحاب رسانه کشور در مقابل جبهه استکباری را جهادی و بی نظیر توصیف کرد.
کد خبر: ۹۱۶۸۷۵۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام یوسفی در برنامه دورهمی با عنوان طرح معرفتی بصیرتی اصحاب رسانه که در مجتمع فرهنگی و تفریحی دشت بهشت مشکین دشت  شهرستان فردیس برگزار شد، افزود: در گذشته ۹۵ درصد اطلاعات محرمانه بود ولی امروز انفجار اطلاعاتی رخ داده که بیشتر اخبار به صورت آنلاین در اختیار مردم قرار می گیرد.

نقش اصحاب رسانه در مقابله با نقشه‌های دشمن بی نظیر است

وی با بیان اینکه اخبار محرمانه در عصر امروز بی معناست ، اظهار داشت: محرمانه ترین اخبار در نشست های مردمی تحلیل می شود اما در این وضعیت  شناخت  حق از  باطل کار سختی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز  گفت: کار کردن  اصحاب رسانه در این شرایط  خاص که نیازمند  سرمایه های فراوان است ، اقدامی جهادی  و بی نظیر است.

نقش اصحاب رسانه در مقابله با نقشه‌های دشمن بی نظیر است

حجت الاسلام یوسفی افزود: اگر نبودند اصحاب رسانه کشور ، سامری های روز و مدرن همه مردم را باید گوساله پرست می کردند و مانند دوران حضرت موسی (ع)  ظرف ۴۰ روز ماموریت سامری تبلیغ گوساله پرستی می شد.

وی ادامه داد: امروز کم نیستند کسانی که در فضای رسانه ای دنیا به نام سامری های روز تبلیغ گوساله پرستی های مدرن می کنند و  در مقابل اصحاب رسانه کشور ما  با  سبک و شیوه پیامبران به مقابله با  هجوم سنگین امپراطوری رسانه ای غرب می پردازند .

نقش اصحاب رسانه در مقابله با نقشه‌های دشمن بی نظیر است

حجت الاسلام یوسفی در پایان خاطر نشان کرد : باید هم قدردان زحمات اصحاب رسانه باشیم  و از خانواده های خبرنگاران که صبورانه همراهی می کنند تا در این جهاد پیروز شوند تشکر می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها