فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه فرصت خدمتگذاری به مردم فرصتی است که گاهی در اختیار مردم قرار می گیرد گفت : نشاط اجتماعی و افزایش فرصتهای چانه زنی و کاهش سطح نفوذ پذیری در جامعه از اولویت های ترمیم نارضایتی هاست.
کد خبر: ۹۱۶۸۷۴۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
شاهرخ کناری در نشست خبری با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خبرنگاران دیدبانان جنگ نرم و زبان گویای مردم و دولت‌ها می‌باشند گفت:: شهید باهنر و رجایی تبیین کننده راه و چگونگی خدمت بودند و تاریخ و قلب مردم ایران ماندگار شدند.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه قانون فصل الخطاب مجریان انتخابات می‌باشد و برای ما اشخاص و احزاب تفاوتی ندارد گفت:: انتخابات شناسنامه حاکمیت بوده و دارای چارچوب و قوانین خاص خود می‌باشد.

وی سال ۹۸ را با این عنوان که سال خاصی به دلیل برجام و انتخابات خاص ارزیابی کرد و گفت:: با ید نگران سرمایه‌های اجتماعی یا مردم بود چرا که بالندگی انقلاب بعد از ۴۰ سال در دستان و حضور مردم می‌باشد.

کناری با بیان اینکه حتما از گردنه‌های سخت عبور خواهیم کرد و هیچ کس حق ناامید کردن مردم را ندارد گفت:: برگزاری خوب و مناسب انتخابات باعث تقویت بنیه اجتماعی کشور می‌شود و به همین دلیل بدنبال برگزاری بهترین انتخابات و ترمیم نارضایتی‌های موجود می‌باشیم.

وی نشاط اجتماعی و افزایش فرصت‌های چانه زنی و کاهش سطح نفوذ پذیری در جامعه را اولویت‌های ترمیم نارضایتی‌ها عنوان کرد.

این مسئول از رسانه‌ها خواست تا  فضای کار  را در این برهه از فضای انتخابات دور کنند چرا که زمان بر اساس قوانین انتخابات مناسب نبوده و باعث می‌شود تا فصای کار و خدمت ترد شود و مسئولان نتواند خدماتی ارائه کنند.

فرماندار بویراحمد همچنین تاکید کرد: در سطح استان و شهرستان مدیرانی هستند که از فضای کار شانه خالی می‌کنند و بدنبال انتخاباتی کردن  فضای استان و شهرستان  برای پوشش عملکرد ضعیفشان می‌باشند.
ارسال نظرات