خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

اصناف در تمام مراحل انقلاب اسلامی و کسب موفقیتها همراه مردم بودند

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: اصناف در تمام مراحل انقلاب شكوهمند ايران اسلامی همراه مردم بوده و سختی‌های مسير انقلاب با حضور اصناف هموار شد و تداوم اين حضور پس از انقلاب نيز موجب موفقيت‌های بيشماری در كشور شده است.
کد خبر: ۹۱۶۸۷۲۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

به گزارش سرویس بسیج اصناف خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (عليه السلام)  خراسان‌جنوبی با توجه به فرارسيدن چهارم شهريور سالروز شهادت شهيد مهدی عراقی و روز بسيج اصناف  به مناسبت این روز پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

« اصناف بازوان ستبر انقلاب هستند» (امام خميني ره)

چهارم شهريورسالروز شهادت شهيد مهدي عراقي و فرزند برومندش به نام روز بسيج اصناف نامگذاری شده واين نامگذاری خود گويای اهميت، جايگاه ويژه و ديدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامي ايران به اين قشر بزرگ جامعه است. اصناف در تمام مراحل انقلاب شكوهمند ايران اسلامي همراه مردم بوده است، سختی ها مسير انقلاب با حضور اصناف هموار شد و تداوم اين حضور پس از انقلاب نيز موجب موفقيتهاي بيشماري در كشور شده است.

اصناف متعهد و بسيجيان خدوم كشورمان در كنار پرداختن به فعاليتهاي اقتصادي و كسب و كار همواره در مسايل روز كشور و تحولات سياسي، اجتماعي و فرهنگي نقش آفريني كرده اند، و از ديرباز با تبعيت از مرجعيت وروحانيت نقش بي بديل و تأثير گذار در به ثمر رسيدن نهضت هاي مردمي در تاريخ معاصر داشته اند.

در طول تاريخ اين مرز وبوم قشر زحمتكش و خدوم اصناف با برخورداري از روحيه مذهبي و پايبندي به اصول و ارزشهاي ديني كارنامه درخشاني را از خود برجاي نهاده و همراه با مولفه هاي ارزشي همچون امانت، انصاف و عدالت بوده اند. اصناف در كشورمان از اقشار مومن و متديني هستند كه با نگاه ديني به مردم و جامعه خدمت كرده و وجود همين ويژگي هاي بارز و منحصر به فرد آنان را از كسبه كشورهاي ديگر متمايز و متفاوت ساخته است.

اينجانب با گراميداشت سال رونق توليد و پاسداشت ياد و خاطره شهيدان والا مقام جامعه اصناف، فرارسيدن روز بسيج اصناف را به شما خانواده بزرگ اصناف بويژه بازاريان شريف و زحمتكش استان تبريك عرض نموده، و اميدوارم با تاسي از فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي مدظله العالي در جهت خنثي سازي توطئه دشمنان نظام در مسير رشد وشكوفايي اقتصاد سالم وپويا با مقاومت و ايستادگي در برابر هجمه اقتصادي دشمنان و استكبار جهاني  موفق و پيروز باشيد. موفقيت و تائيدات الهي را در راستاي خدمت به مردم عزيز ونظام مقدس جمهوري اسلامي براي اصناف وبسيجيان محترم خواستارم.

 سرتيپ دوم پاسدار  علي قاسمي

فرمانده سپاه انصارالرضا عليه السلام خراسان جنوبي

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها