مسئول سازمان اصناف بازاریان و تجار سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: به مناسیت هفته دولت و روز قشر بسیج، 5 عنوان برنامه محوری در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۶۸۷۲۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

سرهنگ پاسدارعلیرضا بخته ای مسئول سازمان اصناف بازاریان و تجار سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، گفت: سازمان بسیج اصناف سپاه سلمان استان به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قشر اصناف و قدردانی از تلاشهای اصناف تجار و بازاریان برنامه های ویژه ای را در در طی این هفته در سطح استان برای اجرا برنامه ریزی کرده که دیدار با خانواده معظم شهدا قشر اصناف، غبارروبی گلزار شهدا به ویژه شهدای اصناف، برگزاری هیئت های اندیشه ورز، تجلیل از فعالان حوزه اصناف و بازار و شرکت در نماز جمعه از مهم ترین برنامه های اجرایی در این راستا می باشد.

وی با بیان این مطلب که بخشی از برنامه ها تاکنون اجرایی شده و بخشی نیز در حال اجرا می باشد، با اشاره به فعالیت های انجام شده در طی امسال، خاطر نشان کرد: در طی امسال با تلاش های انجام شده و همت اصناف، تجار و بازاریان اقداماتی به مثل کمک رسانی به سیل زدگان، توزیع سبدهای کالا و معیشتی، توزیع لوازم التحریر، توزیع پوشاک و غیره در بین سیل زدگان و محرومان انجام شده است.

وی تاکید کرد: در هر حادثه و واقعه ای اصناف، بازاریان و تجار سیستان و بلوچستان ثابت کرده اند که در کنار مردم بوده و خواهند بود.

شایان ذکر است 4 شهریور ماه سالروز شهادت شهید مهدی عراقی یکی از یاران امام خمینی (ره) است که این روز به نام قشر بسیج اصناف نام گذاری شده است.

شهید عراقی نقش بسیار موثری در پیروزی انقلاب داشت که توسط گروهک فرقان در 4 شهریور ماه سال 58 به همراه فرزندش به مقام شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات