خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین

محرم، یک ظرفیت معنوی فوق العاده است/ بهانه دست دشمن ندهید

حجت الاسلام نعمت اللهی گفت دشمن ظرفیت ها را به خوبی می شناسد و آماده است تا از کوچکترین فرصتی علیه جامعه تشیع بهره ببرید، لذا لازم است که مداحان عزیر با هوشمندی از دادن هر گونه بهانه ای به دشمن بپرهیزند.
کد خبر: ۹۱۶۸۷۲۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام نعمت اللهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در جمع مداحان استان اذعان کرد: خدمت در دستگاه امام حسین(ع) توفیق بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

وی ادامه داد: در ایامی نظیر ایام ماه محرم یک ظرفیت فوق العاده معنوی در جامعه ایجاد می شود که باید از این گنجایش و ظرفیه جهت تعالی معنوی جامعه نهایت بهره را برد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: رهبر معظم انفقلاب در این بیانیه به اهمیت معنویت افزایی در جامعه تاکید داشته اند و در سالهای پس از انقلاب نیز به به برکت انقلاب اسلامی در یک دوره 40 ساله رشد های خوبی در این زمینه اتفاق افتاده است با این حال باید برای سعادت هرچه بیشتر جامعه تلاش کرد.

نعمت اللهی مطرح کرد: در ایام ویژه ای مانند ماه محرم دلها زمینه های معنوی دارند و در این شرایط حساس تریبون برای مداحان و مبلغان گرامی فراهم آمده است، لذا باید نهایت بهره را ببرند و با نگاهی هوشمندانه عمل کنند.

بهانه دست دشمن ندهید

حجت الاسلام نعمت اللهی با یادآوری این نکته که دشمن ظرفیت های عزاداری بر سید الشهدا را به خوبی می شناسد گفت: دشمن ظرفیت ها را به خوبی می شناسد و آماده است تا از کوچکترین فرصتی علیه جامعه تشیع بهره ببرید، لذا لازم است که مداحان عزیر با هوشمندی از دادن هر گونه بهانه ای به دشمن بپرهیزند.

وی توضیح داد: باید مراقب مفاهیمی که ارائه می دهیم باشیم و محتوایی که در خصوص آن صحبت می کنیم را به دقت مطالعه نماییم، چرا که دشمن با بهره بردن از همه ابزارهای رسانه ای به بهانه گیری از جامعه شیعی می پردازد و با تکیه بر موارد سو علیه شیعیان اقدام می نماید.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: جامعه ما امروز در شرایط فوق العاده ای به سر می برد و اگر از ظرفیت های امروز بهره نبریم ممکن است فردا خیلی دیر باشد.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها