سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان:

کارمندی امانت الهی در راه رفع محرومیت های جامعه است

سازمان بسیج کارمندان همزمان با هفته دولت بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۶۸۷۱۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سازمان بسیج کارمندان همزمان با هفته دولت بیانیه ای را صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

در اسلام، منزلت اجتماعی به عنوان موهبت و امانت الهی در اختیار کارمندان و کارگزاران قرار می گیرد تا برای رفع محرومیت ها و گرفتاری ها از امور جامعه و مردم به کار گرفته شود.از این رو، امام علی (علیه السلام)به یکی از کارگزاران خود چنین می گوید:"کاری که به عهده توست، امانتی است که بر گردنت نهاده اند".

بنابراین هفته نخست شهریور ماه به پاس تلاش های مجاهدانه شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر خدمت صادقانه عالی ترین درجه انسانیت را به تصویر کشیدند، به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

هفته دولت فرصتی است تا نیروهای کارمند در تجدید پیمان با این شهیدان والا مقام، افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و در راستای تحقق"رونق تولید"به منصه ظهور رسانده و با تدبیر، زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور را در حیطه های مختلف فراهم آورند.

همچنین، روز کارمند روز تجلیل از انسانهای شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان،گشایش گره های زندگی انسانها، رفع مشکلات آنان و ایجاد آرامش در جامعه است.کار و فعالیت کارمندان انقلابی و دلسوز، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر است.

کارمندان کشور تحت زعامت ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)در اداره امور و توسعه و پیشرفت برنامه های خرد و کلان گام برداشته اند و از دل و جان در جهت سربلندی و افتخار میهن اسلامی تلاش می کنند.

سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند، از زحمات و خدمات همه دولتمردان خدوم و متعهد تقدیر و تشکر نموده، توفیق روز افزون در عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام(رحمه الله علیه)و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار