یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعدادیابی بسیج برادران کشور در دامغان با اعلام تیم های برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۱۶۸۶۹۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

 به گزارش سرویس بسیج ورزشی خبرگزاری بسیج، ابراهیم نوروزی مسئول پایگاه های استعدادیابی سازمان بسیج گفت: المپیاد استعدادیابی ورزش بسیج کشور که از ۳۱ شهریور به مدت سه روز در دامغان با حضور ۳۱ استان کشور آغاز شده بود به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابراهیم نوروزی مسئول پایگاه های استعدادیابی بسیج گفت: در این رقابت ها در رشته ووشو تیم اصفهان مقام نخست را به دست آورد و تیم های مازندران و زنجان، دوم و سوم شدند.
وی ادامه داد: استان کرمان در رقابت های کاراته قهرمان شد، اصفهان مقام دوم را کسب کرد و تیم های آذربایجان شرقی و زنجان به صورت مشترک، سوم شدند
نوروزی اظهار داشت: تیم اصفهان برسکوی نخست رقابت های تکواندو ایستاد و تیم های استان های تهران و مازندران به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند
همچنین در رقابت های رشته تیراندازی تیم استان اصفهان اول، مرکزی دوم و تیم فارس سوم شد.
نوروزی تصریح کرد: تیم پسران استان تهران در رقابت های جودو اول، تیم خراسان رضوی دوم و تیم خراسان شمالی مقام سوم را به دست آوردند.
وی اضافه کرد: یازدهمین دوره المپیاد ورزشی بسیجیان برادر کشور تحت عنوان یادواره ۹۲ هزار شهید بسیجی جام اقتدار که ۱۵۰ داور کار قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند در دامغان با حضور یک هزار و ۲۰۰ بسیجی در پنج رشته تیراندازی، جودو، کاراته، تکواندو و ووشو برگزار گردید.

ارسال نظرات