پنجمین سالگرد شهدای گمنام و هفتمین یادواره شهداجاویدالاثربخش جوادآبادبه همت حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب جوادآبادبرگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۶۸۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳

سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ورامین : دشمن با برپايي تکيه‌ها و هيئت‌هاي عزاداري ما مشکل دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران: پنجمین یادواره شهدای گمنام و هفتمین یادواره شهدای جاویدالاثر جوادآباد، بزرگترین بخش استان تهران به همت حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب سپاه ورامین در مقبره شهدای گمنام  برگزار شد.
یادواره شهدای گمنام و هفتمین یادواره شهدای جاویدالاثر جوادآباد با شعار افتخار کوچه‌ها و آبروی محله با حضور سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پبشوا، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه ورامین، محمد حیدری بخشدار جوادآباد، حجت‌الاسلام نظری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورامین و سایر مسئولان و اقشار مختلف در جوار شهدای گمنام برگزار شد.
سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه ورامین در این یادواره، اظهار داشت: ما شرمنده تمام شهدا هستیم، عکس شهدا را می‌بینم و برعکس اعتقادات و عقاید شهدا رفتار می‌کنیم، شرمنده دو شهید گمنامی هستیم که بعد از 5 سال آرمیدن در جواد آباد با نامه نگاری‌هایی که با همه مسئولان در استان تهران و شهرستان انجام شده هنوز نتوانستیم مقبره‌ای قابل توجه در شان شهدای گمنام جوادآباد بسازیم.
وی افزود: ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است که جان خود را برای اقتدار ایران اسلامی تقدیم نظام و انقلاب کردند تا ما در آسایش و امنیت زندگی کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه ورامین با بیان اینکه خانواده در کشور و جامعه ما بزرگترین نقش را ایفا می‌کند، گفت: دشمن بر روی خانواده اسلامی برنامه ویژه باز کرده تا بنیان خانواده را از بین ببرد.
تاجیک بیان داشت: پدران و مادران مدیریت لازم و کافی را نسبت به خانواده‌ها داشته باشند، مادران و دختران در حریم خانه، خانواده و جامعه مواظب چادر خود باشند چراکه چادر زنان سپر دفاعی در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان نظام است.
وی خاطر نشان کرد: در آستانه ماه محرم قرار داریم دشمنان نظام با تکیه‌ها و هیئت‌های عزاداری و امام حسین(ع) مشکل دارند، آنها عقاید و اعتقادات دینی ما را هدف قرار دادند چراکه فرهنگ مقاومت و ایثار شهدای دفاع مقدس نشات گرفته از شهدای کربلا و قیام عاشورا است.
فرمانده سپاه ناحیه ورامین یاد آور شد: شهدای دفاع مقدس در عملیات‌ها با زمزمه لبیک یا حسین(ع) در عملیات شرکت می‌کردند.
تاجیک افزود: دشمن در فضای مجازی با ترویج بعضی از سنت‌های غیر ایرانی و غیر اسلامی سعی دارد مواردی را که شهدای دفاع مقدس برای حفظ آن به شهادت رسیدند، از بین ببرند.
وی در پایان گفت: اقتدار کشور ایران به برکت خون پاک 220 هزار شهید ایران اسلامی و دفاع مقدس است، کشور ایران امروز در خاورمیانه و جهان جزء کشورهای پر قدرت محسوب می‌شود.

در پایان این مراسم با اهدا لوح از خانواده شهدا جاوید الاثر تجلیل صورت گرفت

ارسال نظرات