مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان گفت: گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به مناطق محروم استان زنجان اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۶۸۶۶۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۳

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، مهدی رضایی درگفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج اظهار کرد: گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم استان زنجان اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی راهی برای مقابله انسان با نفس و دوری از تعلقات مادی دنیا و از مصادیق جهاد اکبر است، افزود: اردوی جهادی فرصتی برای حرکت در بستر تقویت رشد فرد و رشد تشکیلاتی است.

رضایی خاطر نشان کرد: اردوی جهادی تزریق‌کننده امید به قشر ضعیف جامعه است و دانشجویان را با مشکلات طبقه محروم جامعه آشنا می‌کند تا بتوانند با شناخت دقیق مسائل راهکارهایی برای حل مسائل و مشکلات ارائه کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد هم در راستای خدمت به مردم و تقویت روحیه جهادی دانشجویان خود را برای انجام فعالیت‌های تربیتی آموزشی و فرهنگی عمرانی و بهداشت به مناطق محروم منطقه قره پشتلو استان اعزام کرده است.

وی ادامه داد: نفرات اعزامی به اردو شامل ۵۰ نفر متشکل از خواهران و برادران از تاریخ دوم تا سیزدهم شهریور‌‌ماه سال‌جاری معادل تقریبا ۶۰۰ نفر روز در این اردو حضور دارند

ارسال نظرات