خبرهای داغ:
رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: ملت ایران برای به دست آوردن انقلاب تلاش‌های بسیاری کردند
کد خبر: ۹۱۶۸۶۵۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار در یادواره شهدا روستای اروانه در شهرستان سرخه با اشاره به اینکه ما مقدمه ساز دولت جهانی امام زمان (عج) هستیم گفت: ما آمده ایم تا زمینه را برای ظهور، ولی امرمان فراهم نماییم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد؛ چرا که شروع نهضت جهانی با حجتی حجت بن الحسن می‌باشد.
وی با بیان اینکه جنگ ما معجزه بود افزود: فرماندهان جنگ افرادی شجاع، دلیر و از جان گذشته بودند که با توکل به خداوند و توسل به ائمه وارد میدان جنگ شده و با دشمن بد ذات جنگیدند. ملت ما برای بدست آوردن و حفظ این انقلاب بسیار تلاش نموده است. همچنان که دیدیم حضرت آقا این رهبر عاقل و فرزانه دربیانیه دوم گام انقلاب فرمودند: ((انقلاب اسلامی می‌خواهد گام دوم را بردارد و این بدان معناست که گام اول تثبیت شده است و این انقلاب می‌تواند محکم و استوار گام دوم خود را بردارد))
طائب بیان کرد: سخن نهایی گام دوم انقلاب این است که تا زمانی که اسرائیل از بین نرود و وجودشش از صحنه زندگی محو نشود؛ حضرت مهدی (عج) ظهور نخواهند کرد. خداوند در قرآن فرمودند: ((کسی که در راه من به شهادت می‌رسد، اثر دادن و اثر گرفتن او به اتمام نمی‌رسد و به او رزق جدید می‌دهم)). برکات شهدا تا به آنجاست که توانستیم پهباد آمریکا که به عنوان چشم آمریکاست، کور کنیم و این درحالیست که امریکا تنها توانست نظاره گر این رخداد بزرگ باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها