پنجمین آیین تجلیل از پیرغلامان و مداحان حسینی با شکوه و حال و هوای خاص و با حضور مسئولان شهری، پیرغلامان، خادمان، هیئت‌های آستان حسینی و عزادران حسینی در تالار شهیدان نژاد فلاح شهر کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۶۵۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴

به گزارش سرویس بسیج مداحان خبرگزاری بسیج از کرج ، پنجمین آیین تجلیل از پیرغلامان و مداحان حسینی با شکوه و حال و هوای خاص و با حضور مسئولان شهری، پیرغلامان، خادمان، هیئت‌های آستان حسینی و عزادران حسینی در تالار شهیدان نژاد فلاح شهر کرج برگزار شد.

پنجمین آیین تجلیل از پیرغلامان و مداحان حسینی در استان البرز برگزار شد

ماه محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی یک دانشگاه است که مداحان اهل بیت (ع) می توانند در این مناسبت ها با پذیرشی که جوانان دارند آنها را بیشتر با اسلام و معارف دینی آشنا کنند.

در این همایش که با حضور مداحان ، پیرغلامان حسینی و شاعران آیینی برگزار شد، از پیرغلامان، شاعران و مداحان برتر استان البرز تجلیل شد.

پاسداشت و تکریم مدیران هیات های مذهبی ، معرفی الگوهای مدح به نسل جوان، جمع آوری اطلاعات پیرغلامان،جوان غلامان، نوغلامان، مداحان، تبیین نقش مداحان در بازشناسی واقعه عاشورا، بازشناسی شیوه های عزاداری و مدیحه سرایی سنتی و آسیب شناسی روش های عزاداری معاصر  مهمترین اهداف برگزاری این همایش بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها