مسئول حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروهای مسلح در روز سه شنبه چنجم شهریور و اجلاسیه طلبا و روحانیون در روز پنج شنبه هفتم برگزار خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۶۳۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مسئول حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست خبری اجلاسیه های پیشکسوتان جهاد و شهادت و روحانیت با اشاره به اینکه در کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی برنامه ریزی را بر مبنای 12 اجلاسیه پایه گذاری کردیم گفت: تاکنون پنج اجلاسیه برگزار شده که هفت اجلاسیه دیگر مانده و اجلاسیه نهایی کنگره که در مهر ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر در در فراهان،اجلاسیه کارگری در ساوه،اجلاسیه مدافعان حرم در دلیجان،اجلاسیه فرهنگیان و اجلاسیه شهدای گمنام برگزار شده اند افزود: همچنین اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت،اجلاسیه ورزشکاران،اجلاسیه نقش بهداری رزم و جامعه پزشکی،اجلاسیه نقش بانوان در دفاع مقدس،اجلاسیه دانشگاهیان و اجلاسیه نقش امام خمینی(ره) باقی مانده اند.

مسئول حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه در هفته جاری دو اجلاسیه مهم ذیل کنگره شهدای استان برگزار خواهند شد گفت: اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروهای مسلح با همکاری معاونت بازنشستگان نیروهای مسلح در روز سه شنبه پنجم شهریور ماه در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی برگزار می شود.

وی در این خصوص ادامه داد: همچنین در روز پنجشنبه هفتم شهریور ماه اجلاسیه طلاب و روحانیت با محوریت شهید محلاتی توسط بسیج طلاب با هدایت و رهبری امام جمعه شهر محلات در مسجد القائم این شهرستان برگزار خواهد شد.

کریمی با اشاره به اینکه اجلاسیه ورزشکاران در تاریخ 14 شهریور ماه در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد ماه و اجلاسیه نقش بهداری رزم و جامعه پزشکی در تاریخ 25 شهریور ماه برگزار می شوند گفت: همچنین اجلاسیه نقش بانوان در دفاع مقدس در 27 شهریور ماه،اجلاسیه دانشگاهیان با مشارکت دانشگاه های استان و بسیح دانشجویی در هفتم مهر ماه و اجلاسیه نقش امام خمینی(ره) در هشتم و نهم مهر ماه در خمین برگزار خواهند شد.

وی با بیان اینکه کلیه برنامه های تبیینی در راستای کنگره شهدا بعد از اجلاسیه اصلی ادامه دار خواهد بود گفت: در راستای تبیین دستاوردهای کنگره یک قرارگاه تأسیس شده و نهضت تبیین در دانشگاه های استان راه اندازی خواهد شد که دستاوردهای ارزشمند استان ماندگار باشند.

مسئول حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی در این خصوص تصریح کرد: استان مرکزی در دفاع مقدس ظرفیت ها و دستاوردهای ارزشمندی را برای پشتیبانی از جبهه ها پای کار آورد که باید همه اینها برای نسل جوان به مرحله تبیین برسد و امروز کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان این وظیفه مهم را انجام خواهد داد.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون 25 کنگره در سطح کشور برگزار شده اند که ورود به نقش تبیینی امام خمینی(ره) در دفاع مقدس نداشته اند ولی ویژگی برجسته کنگره استان مرکزی به این دلیل است که این نقش مهم را برای آحاد مردم و به خصوص جوانان تبیین خواهد کرد.

 انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات