خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا:

خدمت رسانی ۲۴۰ گروه جهادی در مناطق سیل زده

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا وضعیت پیشرفت کار ساخت و ساز در مناطق سیل زده استان گلستان تشریح کرد.
کد خبر: ۹۱۶۸۶۱۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار حسن ملک حسینی ؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوادر گفت و گو با خبرنگار ما  نشان کرد‌ : در مرحله دوم ساخت وساز و تعمیر منازل و مدارس مناطق سیل زده استان در طرح جهاد همبستگی ملی هستیم وگروههای جهادی تخصصی  به صورت تمام وقت بدون وقفه در حال تعمیر و احداث منازل هستند.

وی خاطر نشان کرد : تا به حال ۳ منزل مسکونی تکمیل و آماده بهربرداری شده است و همچنین ۴۶۷ منزل در مناطق سیل زده مان  مرمت شده است.

وی افزود :گروههای جهادی بسیج سازندگی با همان صلابت و استقامت زمان سیل در حال خدمت رسانی هستند که حاصل آن ۴۸ واحد مسکونی در حال ساخت و ۳۳۱ واحد در حال تعمیر است و همچنین فرماندهان نواحی بسیج سازندگی در حال بررسی و شناسایی منازل آسیب دیده دیگر هستند که حدود ۶۱ منزل برای احداث تا کنون شناسایی شده و ۳۳۲ منزل برای تعمیر در حال بررسی است.

وی در مورد اوضاع و احوال گروههای جهادی در این روزها گفت: گروه های جهادی از سراسر استان در حال خدمت رسانی هستند با نشاط و صلابت ایام سیل بلکه بهتر و با انگیزه تر و  امروز شاهد ورود گروههای جهادی از استان های دیگر هم هستیم و گروهی ۴۰ نفره که در هفته های دیگر به این تعداد افزوده خواهد شد از استان یزد وارد مناطق سیل زده استان شده و ما افتخار میزبانی آنها را داریم.همچنین به سبب پیام مهم رهبر معظم انقلاب در این روزها که به گروههای جهادی ابلاغ فرمودند گروه ۲۰۰نفره ای از پاسداران دانش آموخته دانشگاه امام حسین (ع) در قالب گروه جهادی جهت اجرای فرامین معظم له وارد منطقه شده اند و ما در حال سازماندهی و تعیین عرصه ساخت ساز برای این عزیزان هستیم.

ملک حسینی گفت : مردم شریف استان گلستان بدانند تا به حال ۲۴۰ گروه جهادی به تعداد۲۳۲۰نفر به تناوب در حال خدمت رسانی در مناطق سیل زده هستند.

وی افزود: به حول قوه الهی سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان با تمام توان خود شبانه روزی در خدمت مردم سیل زده استان بوده ایم و خواهیم بود  تا به آخر هم با توکل بر خدا محکم و با انگیزه در کنار مردم عزیز وشریف سیل زده مان خواهیم ماند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا در پایان اظهار کرد: در آخر از همه عزیزانی که در این امر مهم یاری دهنده مردم بودند مخصوصا از فرماندهی محترم سردار معروفی عزیز و بسیجیان ،گروههای جهادی تقدیر و تشکر می کنم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار