فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اگر بتوانیم به طور دقیق به سیره و اصول امام(ره) بپردازیم جلوی تمام انحرافات را خواهیم گرفت و این امروز باید به عنوان یک اولویت مهم باشد.
کد خبر: ۹۱۶۸۵۹۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در جلسه ستاد کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: نیاز است در ذیل ستاد کنگره یک کارگروه متشکل از سازمان های مردم نهاد و جبهه مردمی انقلاب تشکیل و از ظرفیت های گسترده این مجموعه ها استفاده شود.

کریمی با اشاره به اینکه پای کارآمدن بخش مردمی در کنگره شهدا باید مورد توجه باشد اظهار کرد: چراکه اثر گذاری آن بیشتر است ولی کارهای ابلاغی و دستورالعملی نتیجه مناسبی نخواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه سایر دستگاه های استان مرکزی نیز باید بیشتر ستاد کنگره را یاری کند ادامه داد: متأسفانه برخی از اقدامات و کارها که انجام می شود نشان از ناهماهنگی با ستاد کنگره را دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: توجه به تولید محتوا برای تولید آثار فاخر نیز باید موردتوجه باشد و نیاز است یک تیم قوی برای اینکار تشکیل شود و تقسیم کار بین همه اعضا انجام شود چراکه گنجینه دفاع مقدس بسیار گسترده است و تنها نمی توان از آن بهره مند شد.

کریمی ادامه داد: آن چیزی که در کنگره استان مرکزی بسیار مهم و برجسته است پرداختن به نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس است که نیاز است اهداف امام (ره) در راستای انقلاب بیشتر برجسته شود.

وی افزود: شهدا به عنوان سربازان ولایت در مسیر اهداف نظام و انقلاب گام برداشتند و این موضوع به دلیل ورود به شخصیت امام خمینی(ره) باید ویژه تر از سایر استان ها باشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه کار کنگره تشریحی و تبیینی است بیان کرد: تاسیس قرارگاه حضرت امام(ره) و راه اندازی نهضت تبیین در دانشگاه ها در این راستا انجام می شود.

کریمی با اشاره به اینکه موضوع دیگری که در کنگره شهدا باید برجسته باشد بحث موقعیت استان مرکزی در دفاع مقدس نسبت به سایر استان ها است گفت: به دلیل وجود ویژگی ها و ظرفیت های گسترده استان در آن دوران باید نقش برجسته استان در محتویات مشخص باشد.

وی اضافه کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری در خصوص استان مرکزی و پرداختن به جد بزرگوار مقام معظم رهبری که شجره نامه ایشان هم موجود است یک ضرورت است که باید به آن پرداخته شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: اگر بتوانیم به طور دقیق به سیره و اصول امام(ره) بپردازیم جلوی تمام انحرافات را خواهیم گرفت و این امروز باید به عنوان یک اولویت مهم باشد.

کریمی با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس روحیات جهادی راهگشای بود خاطرنشان کرد: امروز این موضوع به عنوان یک اولویت باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات