خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سردشت گفت: نیروهای مسلح همواره توان و آمادگی خود را روزآمد کرده و برای مقابله با تهدیدات آماده هستند.
کد خبر: ۹۱۶۸۵۶۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سردشت، سرهنگ غلامحسین محمدی اصل در نشستی که با حضور فرماندهان، پرسنل ناجا و هنگ مرزی با هدف تشریح آخرین وضعیت تحرکات دشمن، بررسی آسیب‌ها و تهدیدات شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای دستیابی به امنیت پایدار در این برهه حساس باید دشمن و راه‌های نفوذ آن را به خوبی شناسایی کرد و از بسترها و توانمندی‌های سپاه اسلام و ناجا متناسب با تهدیدات و راهبرد دشمن برای مقابله استفاده کنیم.

وی آمادگی و اشراف عملیاتی در نیروهای نظامی و انتظامی سردشت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: دشمنان به خوبی آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح حاضر در این خطه شهیدپرور از خاک ایران اسلامی را درک کرده‌اند به همین خاطر جرات تهدید ندارند زیرا اگر تهدید کنند آسیب قابل توجهی می‌بینند.

محمدی اصل افزود: آمادگی برای غافل‌گیر نشدن بین نیروهای مسلح بسیار مهم و اساسی است؛ نیروهای مسلح همواره باید توان و آمادگی خود را روزآمد کرده و برای مقابله با تهدیدات آماده باشند.

فرمانده سپاه سردشت فرا رسیدن هفته دولت را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: این روزها فرصتی برای بازخوانی سیره شهدای گلگون کفن نظام اسلامی به شمار می‌رود تا با الهام از خط مشی آنها، ما نیز رو به جلو گام برداریم.

وی یکی از موضوع‌های حائز اهمیت را در برهه‌کنونی تامل پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در این پیام مهم، آحاد مردم و اقشار مختلف را خطاب قرار داده‌اند بنابراین باید بندهایی را که می‌تواند مخاطب آن نیروهای مسلح باشد در کانون توجه قرار دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات