خبرهای داغ:

اجرای طرح "۶۰ مدرسه ۶۰ راوی " در مدارس منطقه بسطام شاهرود

در دیدار رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام و همراهان با فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود مطرح شد: طرح "۶۰ مدرسه ۶۰ راوی " به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدارس منطقه بسطام اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۶۸۵۴۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس آموزش و پرورش منطقه بسطام به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی، مسئول کانون پیشکسوتان، کارشناس حراست و مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه ایثار با فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود دیدار کردند.
در این دیدار سرهنگ پاسدار محمد خوش قدم با اشاره به اجرای موفق طرح‌های شهید بهنام و امیدان در مدارس منطقه تصریح نمود: هر کاری که در آن نیت خالص و قربه الی الله باشد، نتایج بسیار ارزنده‌ای به دنبال خواهد داشت.
وی از اجرای طرح "۶۰ مدرسه ۶۰ راوی " در مدارس منطقه همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: در همین راستا با استفاده از افراد متخصص و مجرب جلسات آموزشی توجیهی نیز جهت آگاهی بخشیدن به اولیای دانش آموزان در مدارس برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه شاهرود، بسیج را یک فرهنگ و کار بسیجی را کار فرهنگی برشمرد و بیان نمود: با استفاده از ظرفیت‌های در اختیار فرهنگ بسیجی را در ذهن دانش آموزان حک نموده تا بتوانیم تهاجمات فرهنگی را کاهش دهیم.
حسن دیداری نیز با تبریک اعیاد قربان و غدیر از مسئولین بسیج و سپاه در اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح مدارس قدردانی نمود و افزود: در هر برنامه‌ای سپاه و بسیج ورود پیدا نموده نتایج بسیار مطلوبی نیز به دست آمده است.
وی دانش آموزان را امانت‌های در اختیار و آینده سازان جامعه دانست و افزود: با تعامل مطلوب کمک نموده تا بتوانیم نسلی شکوفا و متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی به جامعه تحویل دهیم.
در پایان این دیدار از زحمات و تلاش‌های سیدمهدی شاکری " فرمانده بسیج دانش آموزی منطقه " به مناسبت عید غدیر با اهدای لوح تقدیر و هدیه توسط ریاست اداره تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها