مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک گفت:مسجد نقش مهمی در تقویت فرهنگی دینی روستا دارد که میتوان ازاین ظرفیت عظیم استفاده کرد و این نقش باید دراردو‌های جهادی مورد استفاده قرارگیرد
کد خبر: ۹۱۶۸۵۲۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

سرهنگ دوم پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اهمیت برگزاری اردو‌های جهادی گفت: اردوی جهادی؛ فرصتی برای خودسازی کارمندان است که به عنوان قشر مهم و تأثیر گذار بسیار حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی باید در روستا‌ها بیشتر مورد توجه باشد افزود: کسب کار‌های کوچک و زودبازده که مورد تأکید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز هست باید در روستا‌ها موردتوجه قرار گیرد و این نیاز به ورود جوانان آتش به اختیار است.
قادری توجه به کشاورزی با محوریت علمی و به روز در روستا‌ها را لازم و ضروری خواند و بیان داشت: متأسفانه کشت‌های غیراصولی و غیرعلمی و عدم توجه برخی مسئولین بهضرورت آگاه کردن روستائیان از اصول علمی و روش‌های صحیح کشاورزی باعث شده تا در این سال‌ها مردم با خسارات زیادی در کشاورزی روبرو شوند که این باید مورد توجه باشد.
ایشان با تأکید بر اینکه مساجد روستا‌ها نقش موثری در جهت بهبود و رفع مشکلات دارند عنوان کرد:مسجد نقش مهمی در تقویت فرهنگی دینی روستا دارد که می‌توان از این ظرفیت عظیم استفاده کرد.
جهادگر بسیجی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با محوریت مستضعفین روی کار آمد گفت: انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین و کاملترین انقلاب‌هایی بود که به بهترین شکل ممکن به نسل‌های مختلف معرفی شد بنابراین وظیفه اصلی ما حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی با تکیه بر عدالتخواهی و ظلم ستیزی است.
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک طنین انداز شدن تفکر اقتصاد مقاومتی در کشور را یک امری لازم خواند و افزود: جریانسازی اقتصاد مقاومتی و اصالت بخشی به فرهنگ بومی، رویکرد‌های اردو‌های جهادی در چهار قالب آموزشی، گفتمانسازی، فرهنگسازی و علمی، رفع معضل مهاجرت معکوس، نهادینهسازی سبک زندگی ایرانی اسلامی، ترویج حوزه کار و تلاش، اشاعه فرهنگ کارگروهی، فعالیت جهادی با هدف نشر اقتصاد مقاومتی، ترویج ازدواج آسان، ترویج استفاده از کالای ایرانی از جمله اهداف فعالیت اردو‌های جهادی است که در دستور کار بسیج سازندگی سپاه ناحیه اراک قرار گرفته است.

ارسال نظرات