فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمیه میلاجرد درگفتگو با بسیج:

برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری / بهترین ابزار برای بالا بردن بینش سیاسی و اجتماعی بسیجیان است.

غلامحسینی گفت: برگزاری این نشست ها در سالی که انتخابات را پیش رو داریم می تواند به بالا بردن بینش سیاسی و بصیرتی مردم کمک کند.
کد خبر: ۹۱۶۸۵۰۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

نیره غلامحسینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمیه میلاجرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، گفت: برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی در میان بسیجیان به ویژه در حلقه های صالحین می تواند به افزایش اگاهی و بینش و بصیرت سیاسی آنان کمک کند تا بتوانند در جبهه حق و باطل مصرانه در جبهه حق گام بردارند.

وی افزود:جامعه و کشور ما در جاههایی که مردم و بسجیان با بینش و بصیرت وارد میدان شدند توانستند بر فتنه ها فائق آید و کمر فتنه گران را بشکند. خواهر غلامحسینی اهمیت دادن به برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری به ویژه در زمانی که نزدیک ایام انتخابات هستیم و اولین انتخابات در گام دوم انقلاب محسوب می شود امری قابل توجه قلمداد کرد و غلامحسینی بیان کرد:

مردم و بسجیان باید بار دیگر با هم افزایی و بصیرت در انتخابات شرکت کنند و افرادی را انتخاب کنند که اصلح باشند و بتوانند به مشکلات مردم و جامعه پاسخ گو باشند.

وی اظهارکرد:دشمنان انقلاب و ایران اسلامی با دیگر سعی خواهند کرد با اخبار دروغ و بی محتوای خود در فضای مجازی مردم را نسبت به این انقلاب بد بین کنند و مردم را از شرکت در انتخابات منع کنند. در پایان خاطرنشان کرد:مجموعه بسیج با برگزاری این نشستها سعی خواهند کرد تا در حد توان به بالا بردن اطلاعات و آگاهی های سیاسی مردم در جامعه و فضای مجازی کمک کنند.

ارسال نظرات