فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه با بیان اینکه نهضت حضرت امام خمینی(ره) با بهره مندی از ظرفیت مساجد و حوزه های علمیه و پیوند آنها با دانشگاه به ثمر نشست گفت: ما باید به مساجد به عنوان پایگاه‌های روشن‌بینی و روشنفکری نگاه کنیم.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۹۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

به گزارش سرویس مساجد و محلات  خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدارحسن حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در آستانه اشرفیه اظهار داشت: مساجد در طول تاریخ منشاء نهضت‌های بزرگ و حرکت‌های اسلامی عظیمی بوده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه با بیان اینکه نهضت حضرت امام خمینی (ره) با بهره مندی از ظرفیت مساجد و حوزه‌های علمیه و پیوند آن‌ها با دانشگاه به ثمر نشست گفت: ما باید به مساجد به عنوان پایگاه‌های روشن‌بینی و روشنفکری نگاه کنیم.

حبیبی با بیان اینکه امروز باید مفاهیم دینی را در قالبی نوین به نسل جوان ارائه کرد ابراز داشت: مساجد مراکز مهم خط‌دهی فرهنگی به جامعه هستند و مقام معظم رهبری نیز بر این امر تاکید ویژه دارند.

وی با تاکید بر لزوم ایفای نقش موثر مساجد در انجام امورات فرهنگی تصریح کرد: فعالیت‌های مساجد نباید به برگزاری چند کلاس سطحی محدود شود بلکه باید به سمت اجرای برنامه‌های اثرگذار حرکت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه خاطرنشان کرد: امروز دشمن در تلاش است تا مردم در گام اول نسبت به انقلاب و سپس نسبت به اسلام بدبین کند و همچنین تلاش می‌کند تا القاء کند که دین و سیاست از هم جدا هستند، اما سیاستی که از دین جدا باشد آلوده است.

 

ارسال نظرات