خبرهای داغ:
زاهدی گفت: ۷۹۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۲۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان در امور زیربنایی و عمرانی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۶۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، نشست خبری عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: همزمان با هفته دولت ۹۲۸ طرح زیربنایی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در قزوین با ۶۷۴ میلیارد و ۵۳۰ میلون تومان اعتبار به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: از این تعداد، ۵۶۸ طرح کاملا دولتی، ۸۰ طرح کاملا خصوصی و ۲۸۰ طرح مشارکتی با شهرداری، شرکت برق، کمیته امداد و دهیاری ها است.

زاهدی با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده از این طرح ها اظهار کرد: میزان اشتغال ایناده شده از این طرح‌ها در مجموع به صورت مستقیم ۳ هزار و ۹۰۵ نفر و ۶ هزار و ۲۴۴ نفر به صورت غیر مستقیم است.

وی با اشاره به طرح‌هایی که در این هفته عملیات اجرایی این طرح ها آغاز می‌شود، افزود: این طرح‌ها شامل اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با یک طرح با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، شرکت گاز ۶ طرح با ۸ میلیارد تومان، شرکت آب و فاضلاب یک طرح با ۱۴ میلیارد، دانشگاه علوم پزشکی ۲ طرح با هفت و نیم میلیارد تومان، شرکت شهرک ها با ۴۳ طرح و ۷۳۳ میلیارد تومان در قالب ۱۶۵ هکتار زمین کلنگ زنی خواهد شد.

زاهدی اضافه کرد: ۷۹۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۲۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان در امور زیربنایی و عمرانی شامل سازمان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت برق، سازمان حفاظت محیط زیست، پخش فراوردهای نفتی، آب و فاضلاب شهری و روستایی، راه و شهرسازی، منابع طبیعی، شهرداری و دهیاری و گاز افتتاح خواهد شد.

استاندار قزوین ادامه داد: ۹۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۷۸ میلیارد تومان شامل فعالیت‌های جهادی، کشاورزی، آب منطقه ای، صنعت، شرکت شهرک ها و یک طرح اداره امور مالیاتی به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت:همچنین ۴۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان در امور فرهنگی و اجتماعی شامل سازمان‌های نوسازی مدارس، میراث فرهنگی، پارک علم و فناوری، دانشگاه پیام نور، کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی و اداره ورزش در این مدت بهره برداری خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها