مسئول سازمان بسیج هنرمندان کرمان تاکید کرد: رمز موفقیت ما در سازمان این بود که اول از همه کارمان را ما اولویت بندی کردیم و تولید محوری را سرلوحه کار خود قرار دادیم.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۵۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، ابوذر حسینی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور اظهار داشت: رمز موفقیت ما در سازمان این بود که اول از همه کارمان را ما اولویت بندی کردیم و تولید محوری را سرلوحه کار خود قرار دادیم تا خروجی کار داشته باشیم و کار خود را محدود به ارائه گزارشات نکنیم.

وی یکی از نقاط قوت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان را جوانگرایی و استفاده از تخصص جوانان متعهد، متخصص و ولایی و انقلابی عنوان کرد و گفت: این جوانان هم فکر و هم عمل انقلابی دارند و نتیجه فکر و اندیشه شورای تخصصی انجمن‌های مختلف باعث شد ما به کار‌هایی برسیم که برای ان‌ها یک سناریی از پیش تعیین شده در نظر گرفتیم بدین معنا که در همه رشته‌های هنری از جمله تاتر، شعر و مسویقی هدفگذاری کردیم و سعی کردیم با حمایت خود از هنرمندان جوان استان کرمان و دادن هویت مستقل به آنان در کارمان موفق شویم.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان اخلاص رمز دیگر موفقیت سازمان استان کرمان دانست و گفت: بچه‌ها با اخلاص پای کار امدند و وجود خود را وقف کردند تا حرف شهدا و رهبری روی زمین نماند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب که فرمودند: جوانان باید به سمت دریافت مسئولیت‌ها بروند، بیان داشت: ما این فرمایش رهبری را سرلوحه کار خود قرار دادیم و جوانگرایی باعث شد ما موفقیت خوبی در کارهایمان داشته باشیم.

وی تاکید کرد: سازمان بسیج هنرمندان در استان‌ها برای موفقیت در کار خود بایستی بای سایر ادارات از جمله اداره فرهنگ و ارشاد، حوزه هنری، اداره تبلیغات و دیگر اقشار بسیج هم افزایی داشته باشند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان استان کرمان ۵۰۰۰ عضو بسیجی در قالب ۱۹ کانون سازماندهی شده و ۸ انجمن ادبی و هنری دارد.

ارسال نظرات