خبرهای داغ:
همزمان با بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن صورت گرفت
دبیر علمی بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن از برگزاری پنج پانل تخصصی و سه نشست جنبی در موضوعات ایمنی ترافیک در این کنفرانس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۲۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، همایون صادقی بازرگانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در این کنفرانس پانل تخصصی زیرساخت های راه و ایمنی وسایل نقلیه با ارائه سخنرانی توسط دکتر bene kohal در مورد زیرساخت مرتبط با مداخلات ایمنی ترافیک و سخنرانی مشترک دکتر شفیعیان و دکتر denish mohanدر مورد اقدامات دهه گذشته برای ایمنی ترافیک راه و سخنرانی مهندس نفیسی در مورد تجربه ایران در ارتقای ایمنی زیر ساخت‌های راه برگزار شد.
وی ادامه داد: پنل تخصصی جامعه ایمن و ایمنی ترافیکی با ارائه سخنرانی توسط مهندس عزیزی در مورد نقش شهرداران در جوامع ایمن و همچنین ارائه مقاله در مورد ایمنی ترافیک در شهر تبریز و پانل تخصصی ارتقای ایمنی مبتنی بر شواهد و ارائه سخنرانی در مورد ارتقا و جوامع آگاه از شواهد ارتقای ایمنی توسط دکتر dale hanson و ارائه سخنرانی اقدامات ایمنی راه مبتنی بر شواهد و رفتارهای تغذیه ای توسط دکتر سکینه حاج ابراهیمی از دیگر برنامه های کنفراس بود.

دکتر صادقی از برگزاری پانل تخصصی پیشگیری از جراحات خبر داد و گفت: این پنل با موضوع بررسی مسائل مرتبط با پیشگیری از جراحات و ارائه سخنرانی در مورد بار اقتصادی سوانح ایمنی در ایران و EMRO توسط دکتر kostuv daldو سخنرانی در مورد پارادایم عملگرا در مدیریت قبل از بحران با رویکرد پیشگیری از بحرانهای آتی ترافیکی برگزار شد.
وی ادامه داد: برگزاری پانل تخصصی در مورد گروه های آسیب پذیر در جوامع ایمن و ایمنی راه و خدمات سلامت از دیگر برنامه های کنگره بود.

دبیر علمی بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن همچنین با اشاره به برگزاری سه نشست تخصصی همزمان با این کنگره گفت: در این کنگره شاهد برگزاری نشست های ویژه از جمله کارگاه مرتبط با انرژی ها بودیم که در این کارگاه به بحث و تبادل نظر در مورد کارهای انجام یافته و نقش سازمان های مردم نهاد در بحث ایمنی ترافیک پرداخت شد.
صادقی با اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی رسانه و ایمنی ترافیک با حضور اساتید حوزه رسانه اظهار کرد: در این نشست دغدغه های رسانه، وظایف و نقش رسانه ها در ارتقای ایمنی ترافیک با حضور دکتر صدیقه اعتماد سعید مدیر شبکه رادیو سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: همچنین در این کنفرانس کارگاه بین المللی مرتبط با سنجش شدت سوانح ترافیکی با حضور متخصصین مربوطه برگزار شد.
بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن از یکم شهریور ماه در تبریز آغاز به کار کرده و هم اکنون در تالار شایانمهر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حال برگزاری است.

ارسال نظرات