فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت:امروز نخستین گروه از زائران بسیجی سپاه ناحیه زنجان با بدرقه جمعی از مسؤولان شهرستان به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۱۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

محسن سهندی در گفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج با اعلام این خبر اظهارداشت : امسال بیش از 200 نفر از بسیجیان سپاه ناحیه زنجان یادمان های عملیاتی شمالغرب کشور را زیارت خواهند نمود .

وی افزود :هدف از برگزاری این اردوها ، آشنا ساختن نسل جوان با آرمان های امام (ره) و ادامه دادن راه شهیدان گلگون کفن 8 سال دفاع مقدس بوده و تفاوت راهیان نور غرب با جنوب کشور در این است که اوج مظلومیت شهدا در غرب کشور متجلی شده است.

سهندی تصریح کرد: علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی ، اجرای نشست های بصیرتی،برگزاری نماز جماعت،نشست های اخلاقی و معرفتی ، پاسخ به مسائل شرعی جزئی از برنامه های این اردوها خواهد بود .

فرمانده سپاه ناحیه زنجان افزود: امسال نیز طبق سنوات گذشته زائران زنجانی مناطق عملیاتی غرب کشور در طول دو روز از یادمان‌های سیران بند، بوالحسن،کوخان، محل شهادت شهید زین‌الدین، منطقه عملیات نصر هفت در شهرستان سردشت، ارتفاعات بوالفتح و دوپازای شهرستان سردشت بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به استقبال گسترده عموم مردم از این اردوها بر تداوم برگزاری اردوهای راهیان نور تاکید کرد و افزود: بسیجیان سپاه ناحیه شهرستان زنجان در قالب چهار اتوبوس از مناطق عملیاتی غرب کشور به مدت دو روز بازدید خواهند کرد.

 

ارسال نظرات