خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه آبیک خبر داد:

اعزام نخستین گروه جهادی بسیجیان آبیکی به لرستان

جانشین فرماندهی ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک از اعزام نخستین گروه جهادی بسیجیان به استان لرستان خبر داد
کد خبر: ۹۱۶۸۴۱۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا پاریاب جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه السلام آبیک در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان آبیک ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار و ایام غدیریه بیان کرد:فعالیت در عرصه های خبری یک فعالیت خطیر و تاثیرگذار می باشد که عمده اطلاعات افراد امروزه از این فضا تامین میشود و این نقش خطیر وظیفه شما را سنگین تر می کند و همچنان که از قبل در این در این امر اصل صداقت و امانتداری را رعایت نموده اید باز هم انتظار این ویژگی ها را می طلبد.


وی افزود: همانطور که مستحضرید در اوایل امسال سیل عظیمی در مناطق کشور جاری شد و متاسفانه کشورمان در این رابطه دچار خسارت بزرگی شد و سپاه و بسیج در برابر رسالت خود به کمک مناطق سیل زده شتافتند و سپاه آبیک نیز در استان لرستان شهرستان دلفان ماموریت ساخت 7 منزل و مرمت 62 منزل را به عهده دارد.


پاریاب خاطرنشان کرد: اولین گروه جهادی شهرستان آبیک برای حضور در مناطق سیل زده استان لرستان 1 شهریور ماه اعزام میشوند که گروهی 30 نفره می باشد که از حوزه مقاومت بسیج ثارا... به صورت چند دوره متوالی اعزام خواهند شد .


در ادامه جانشین فرماندهی ناحیه امام صادق ضمن بیان وظایف قرارگاه جوادالائمه و طرح کرامت افزود: هدف طرح کرامت خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان میباشد که دو منطقه برای این طرح معرفی شدند که منطقه مهدیه و ایستگاه جز جامعه ی هدف این طرح میباشد.


وی خاطرنشان کرد: طرح کرامت در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و خدمات درمانی و فرهنگی و ورزشی و میز خدمت سوم شهریور در محله ایستگاه راه آهن شهرک فردوس خواهد شد.


پاریاب در خاتمه بیان کرد: این فعالیتها به عنوان برنامه ای و دوره ای نخواهد بود بلکه با ایجاد شورای همیاری محله با برنامه ریزی دقیق فعالیت های مستمری ایجاد خواهد شد و آسیب ها و معظلاتی که وجود دارد با همکاری های مردمی و حضور مسئولین حل خواهد شد.


در ابتدای این مراسم نیز از خبرنگاران شهرستان آبیک تقدیر بعمل آمد.

6001/ت23/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار