خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج مساجد و محلات؛
همایش ائمه جماعت استان قم با حضور آیت‌الله مصباح یزدی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در موسسه امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۰۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

 به گزارش  سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج  از قم، همایش ائمه جماعات مساجد استان قم با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در سالن همایش موسسه امام خمینی (ره) برگزار شد.

آیت‌الله مصباح یزدی، رئیس موسسه امام خمینی (ره)، حجت‌الاسلام مجید شرفی‌نیا، مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان قم، فرماندهان سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) و مسئولان نواحی بسیج استان و همچنین بیش از ۱۵۰ تن از ائمه جماعت مساجد قم در این مراسم حضور داشتند.

آیت‌الله مصباح یزدی در این مراسم بیان کرد: مسجد نخستین نهادی است که در جامعه اسلامی ساخته شد که یکی از رسالت‌های آن دوری نگه‌داشتن جامعه از آلودگی‌های کفر و اخلاقی است.

وی بیان کرد: شناخت ما از دین، سطحی و گذرا است در حالی که دین همه نیاز‌های سعادت بشر را تضمین می‌کند، متأسفانه جامعه اسلامی ما دین را به‌صورت کامل نشناخته است و تعداد کسانی که دین را شناخته‌اند بسیار کم است.

حجت‌الاسلام شرفی‌نیا مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان قم در این مراسم اظهار داشت: بسیج بازوی ائمه مساجد است، سعی می‌کنیم ائمه جماعت در سطح عالی و مسجد در سطح تراز انقلاب قرار گرفته و منویات و دغدغه‌های رهبری درباره مسجد تحقق یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها