بیستمین نشریه تحلیلی - راهبردی "بصائر" توسط معاونت بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور چاپ و برای اعضای این سازمان ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۳۹۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشریه تحلیلی - راهبردی بصائر با هدف بررسی و اطلاع رسانی آخرین تحولات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بین الملل توسط معاونت بررسی و تحلیل این سازمان چاپ و منتشر شد.

 این نشریه با هدف دسترسی استادان بسیجی به آخرین اخبار ایران و جهان، روزهای چهارشنبه هر هفته در اختیار شورای مرکزی بسیج اساتید، مسئولان و جانشینان استان‌ها، مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌ها و استادان دانشگاه‌های سراسر کشور قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ گزیده‌ای از بیانات حضرت امام خمینی (ره)، گزیده‌ای از بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خبرها و نکته‌ها، رویدادهای سیاسی و بین‌الملل، رویدادهای فرهنگی و اجتماعی، رویدادهای اقتصادی، یادداشت‌ها و گزارش تحلیلی ازجمله رئوس مطالب مطرح شده در بیستمین خبرنامه بصائر است.

 

 

چاپ و انتشار بیستمین نشریه تحلیلی – راهبردی

 

در بخشی از رویدادهای سیاسی و بین‌المللی بیستمین شماره از بصائر آمده است: 

 

قوه قضاییه سراغ مفاسد افرادی رفت که کسی گمان برخورد با آنها را نمی‌کرد

 

علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مسجد مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از اقدامات رئیس دستگاه قضا گفت: آقای رئیسی حرکت خوبی را در برخورد با مفاسد شروع کرده و امیدواریم که این حرکت همچنان به همین شکل ادامه پیدا کند.

 وی افزود آقای رئیسی در برخورد با مفاسد، برخورد با افرادی را در دستور کار قرار داده که شاید کسی فکر نمی کرد به آنها پرداخته شود و این باعث می‌شود تا کسانی که در جریان سوء‌استفاده‌ها و اختلاس‌ها جری شده بودند، به خود بیایند.

 نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من فکر می‌کنم اگر آقای رئیس این روند را با همین شدت ادامه بدهد، می‌توانیم شاهد باشیم تا مسیر رو به سلامت اقتصادی و اداری را به شکل بهتری طی کنیم.

 ابراهیمی خاطرنشان کرد: این برخورد با مفاسد توسط قوه قضائیه قطعاً موجب ایجاد امید در میان مردم می‌شود و اعتماد بیشتر مردم به مسئولان را در پی دارد.

 نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما در این مقطع سرمایه بزرگی را به خصوص اعتماد مردم را از دست داده‌ایم و اگر با همین اختلاس‌هایی که بروز کرده برخورد قاطع و بدون اغماض صورت گیرد موجب بازگشت اعتماد از دست رفته مردم می‌شود و قوه قضائیه از نهادهای موثر در این زمینه است که می‌تواند نسبت به جلب اعتماد مردم اقدام کند.

ارسال نظرات