معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود گفت: هنرمندان آثار هنری خود را در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تولیدکنند.
کد خبر: ۹۱۶۸۳۷۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، احمد خرم در حاشیه بازدید از کارگاه تئاتر هنرجویان آموزشگاه هنری (تی آرت) در پلاتو و بازدید از کارگاه آموزشی انجمن اهل قلم این اداره اظهار کرد: هنرمندان به ویژه فعالان حوزه هنر‌های نمایشی می‌توانند باتولید آثار پرمحتوا با جهت دهی مناسب به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک شایانی کنند.
وی افزود: نویسندگان سفیران فرهنگی جامعه هستند که با توانایی و استعداد ذاتی خود می‌توانندفرهنگ جامعه را به زیبایی ثبت و حفظ کنند.
معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری شاهرود گفت: تولیدآثارفاخر توسط نویسندگان بومی نیازمند شناخت بر فرهنگ و تسلط کامل بر امر نویسندگی است که این مهم با مطالعه مستمر و گذراندن دوره‌های آموزشی ممکن می‌شود.
در ادامه این بازدید رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان شاهرود نیز افزود: کشف استعداد‌های جوان و تقویت و پرورش آن‌ها توان فرهنگی و هنری شهرستان را افزایش می‌دهد و در تولید آثار خلاقانه اثر بسزایی دارد.
وی افزود: انجمن اهل قلم این اداره با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های هفتگی توانسته است تاکنون استعداد‌های بسیاری را شناسایی وپرورش دهد.
در این بازدید‌ها که در فرهنگسرای مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انجام شد، رئیس و کارشناس امور جوانان، اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهروز نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها