دیدار ریاست آموزش و پرورش شهرستان با فرمانده سپاه ناحیه دامغان

ریاست آموزش و پرورش شهرستان دامغان و جمعی از معاونین وی با سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور فرمانده جدید سپاه ناحیه دامغان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۶۸۳۵۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور در این دیدار ضمن قدردانی از حضور ریاست آموزش و پرورش شهرستان و هیئت همراه و حسن همکاری این نهاد تأثیرگذار با مجموعه سپاه و بسیج، اظهار داشت: آموزش و پرورش همواره پیشتاز جهاد فرهنگی و پرورش نیرو‌های تراز انقلاب در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
 
فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به اینکه دشمن نسل کودک و نوجوان و جوانان برومند جامعه اسلامی را به عنوان مهمترین اهداف نفوذ و هجمه اعتقادی و فرهنگی خود برگزیده و به دنبال نهادینه کردن ضدارزش‌ها در بین نسل آینده ساز کشور ما است، خاطر نشان کرد: نقش معلمان و اساتید و مجموعه بالنده و پویای آموزش و پرورش در مقابله هوشیارانه و بابرنامه با این تهاجم گسترده، بی نظیر و بسیار اثر بخش است.

حسن کاتبی رئیس آموزش و پرورش شهرستان دامغان نیز در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای فرماندهی جدید سپاه ناحیه دامغان و اعلام آمادگی برای همکاری‌های مستمر و هدفمند بن دو نهاد همچون سنوات گذشته، اظهار داشت: تفکر بسیجی بر آمده از روحیه انقلابی و جهادی در بسیاری از عرصه‌ها و صحنه‌های خطیر تاریخ انقلاب راهگشا بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار