فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:هفته دولت هفته بازخوانی تلاش ها و مجاهدت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت به مردم است.
کد خبر: ۹۱۶۸۳۵۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، استاندار ایلام به همراه جمعی از مسئولان در اولین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای شهر ایلام به مقام رفیع شهیدان ادای احترام کردند.

در این مراسم سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:شهدا کسانی بودند که از جان خود گذشتند تا ما به آرامش حقیقی دست یابیم امروزه شایسته است قدر دان خون پاک شهدا باشیم و راه پر نورشان را با تمام توان ادامه دهیم.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر با اینکه مدت بسیار کمی افتخار خدمت به مردم را داشتند،اما در همان مدت اندک با خدمت صادقانه خود، به عنوان الگوی مدیران کشور مطرح شدند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عنوان کرد: امروز نیاز به بازتعریف و بازیابی داریم ، ما باید  به سمت ایجاد مودت، همدلی، هم افزایی و هم گرایی برای شکل گیری وحدت رویه و وحدت نظر برویم چرا که هر موقع وحدت و همدلی ایجاد شد توانستیم بر مشکلات پیروز شویم که نمونه آن را در سیل فروردین ماه امسال مشاهده کردیم که تمام دستگاهها در کنار هم بسیج شدند و این حرکت باعث شد تا خسارت سیل در استان اندک باشد.

سردار شاکرمی ادامه داد: هفته دولت هفته بازخوانی تلاش ها و مجاهدت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت به مردم است و لازم است همه مسئولان و بخصوص رسانه ها در این خصوص نقش پررنگی را ایفا کنند.

هفته دولت هفته بازخوانی تلاش و مجاهدت های نظام است

هفته دولت هفته بازخوانی تلاش و مجاهدت های نظام است

هفته دولت هفته بازخوانی تلاش و مجاهدت های نظام است

 

 

 

ارسال نظرات