خبرهای داغ:
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

برقراری 480 تماس با سامانه 125 همدان

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز دوم شهریور ماه شهروندان 480 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 20 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۳۲۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

برقراری 480 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در دوم شهریور ماه، 13 عملیات اطفای حریق و 6 عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز دوم شهریور ماه شهروندان 480 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 20 مورد منجر به عملیات شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: 10 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 70 تماس اشتباه و متاسفانه 380 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 13 مورد آتش‌سوزی شامل حریق باغ در جاده سد، حریق کابل برق در شهرک فرهنگیان، حریق خودرو در خیابان تختی، دو مورد حریق زمین زراعی در شهرک مدنی و جاده تهران، حریق ترانس برق در جاده ملایر، حریق ضایعات در بلوار علاقبندیان، حریق درختان در بلوار مطهری و پنج مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در جاده دانشگاه آزاد، سعیدیه، بلوار ارم، شهرک مدرس و جاده تهران بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین 6 مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در گلزار، نجات افراد محبوس شده در خودرو در خیابان تختی، دو مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در اعتمادیه و خیابان طالقانی و دو مورد مهار حیوانات در خضر و شهرک مدنی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی با بیان اینکه تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل بصدا درآمدن آژیر سیستم اعلام حریق بانک صورت گرفت، عنوان کرد: تعداد 6 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار