مدیر برتر کانون ادبی هنری سازمان بسیج هنرمندان بوشهر:
مدیر برتر کانون در استان بوشهر، رمز موفقیت خود در کانون را تلاش مجاهدانه و شبانه روزی و کاری بر اساس فکر و فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری رهبری و نیز اخلاص دانست.
کد خبر: ۹۱۶۸۲۸۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، مدیر برتر کانون ادبی هنری سازمان بسیج هنرمندان بوشهر در دوره توانمندسازی کانون‌های ادبی هنری سازمان‌های بسیج هنرمندان در مشهد رمز موفقیت خود را تلاش مجاهدانه، اخلاص و کار بر اساس فکر دانست.
صدیقه مزارعی در گفت‌وگو با روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور ، کانون ها ی ادبی هنری را به عنوان بازوی اجرایی سازمان دانست و افزود: کانون‌های ادبی هنری به سازمان‌ هویت می‌بخشد و نقش موثری در تربیت هنرمند ولایی دارد.
وی به عنوان مدیر برتر کانون در استان بوشهر، رمز موفقیت خود در کانون را تلاش مجاهدانه و شبانه روزی و کاری بر اساس فکر و فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری رهبری و نیز اخلاص دانست و گفت: اصولا کارهای هنری موثر زمانبر است لذا باید باید در کار صبوری کرد ممکن است طرحی سالیان سال طول بکشد ولی در نهایت تاثیر و نتیجه مطلوب خود را به طور عمیق و گسترده به جا بگذارد.
مزارعی تاکید کرد: هیچ وقت کیفیت کار را نباید فدای کمیت کرد. اگر همه کانون‌ها متمرکز به کار با کیفیت باشند به کمیت مورد نظر خود خواهند رسید.
وی یادآور شد: تربیت ولایی هنرمندان اولویت کاری ماست. ما در کار تربیتی خود سعی می کنیم چندین گروه‌ 10 نفره را سازماندهی کنیم و با خلاقیت خود و مشورت با سازمان‌های همفکر مانند مهدویت و امر به معروف و نهی از منکر کار خود را پیش ببریم.

ارسال نظرات