فرماندار بهاباد گفت: ۴۲ طرح عمرانی، صنعتی، کشاورزی، ورزشی وتولیدی با ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه همزمان با هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۶۸۲۷۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، محمد مهدی خانی زاده بهابادی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان با تبریک آغاز هفته دولت وگرامی داشت یاد و خاطره دولتمردان شهیدان رجائی وباهنر ازافتتاح پروژه‌های عمرانی، صنعتی، تولیدی، خدماتی و کشاورزی در هفته دولت دراین شهرستان خبرداد و گفت:: برای اجرای این طرح‌ها در شهر و برخی مناطق روستایی بخش مرکزی و بخش آسفیچ افزون بر ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
خانی زاده بهابادی تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای نشان دادن عمق توجه دولت برای برطرف کردن محرومیت‌ها و نیاز‌های عمرانی کشور است.
فرماندار بهاباد با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال، گفت: ا. فتتاح باند دوم محور با فق ـ. بهاباد به طو ل. ۱۲ کیلومتر، افتتاح هتل لاله، بزرگترین زمین چمن مصنوعی روستای استان یزد در روستای کریم آباد، کارخانه کوسیلیکات سدیم آسفیچ با ظرفیت اشتغال ۲۵ نفر، روشنایی بلوار خروجی و میدان ورودی شهر بهاباد، روکش آسفالت محور کویجان ـ. ببروئیه و بهاباد ـ. همیجان، رفع نقطه حادثه خیز آبنمای عظیم آباد، لوله گذاری حدود هشت هکتار از اراضی کشاورزی، اصلاح و بازسازی خط انتقال آب از کریم آباد به دهنو ملا اسماعیل به طول شش کیلومتر را از برخی پروژه‌ها قابل افتتاح درهفته دولت در شهرستان می‌باشند.
وی افزود: یکی از پروژه‌های مهم استانی که در شهرستان بهاباد امسال شروع می‌شود، اجرای فیبر نوری بهاباد ـ. چادرملو و تقویت پوشش ارتباطی روستا‌های این مسیر است که باعث تکمیل حلقه فیبر نوری در استان می‌شود.
خانی زاده در ادامه به طرح‌های آبرسانی در شهرستان از جمله آبرسانی به روستا‌ها پرداخت و گفت: طرح آبرسانی به تنگل‌های همیجان، بهدان و فودیج با پیشرفت ۴۵ درصد در حال انجام است و مجتمع آبرسانی امید شامل روستا‌های ده جمال، کمکوئیه و سمکوئیه با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در آستانه بهره برداری است. همچنین طرح آبرسانی مجتمع‌های سنجدک، پرک و بومی آباد تأمین اعبتار شده که کلنگ زنی خواهد شد.
از دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام /د
ارسال نظرات