مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران:
حجت الاسلام سهرابی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، تبلیغ را زمانی اثرگذار دانست که در متن زندگی مردم جای داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۶۸۲۷۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سهرابی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، در جلسه معارفه حجج الاسلام خالقی و کریمی به عنوان سرپرست ادارات تبلیغات اسلامی دماوند و پردیس، در خصوص انجام کار‌های بزرگ و شرکت دادن مردم در آن کارها، گفت: امروز روز کار‌های بزرگ است و کار‌های جزئی مقدور به محدودیت‌های یک شهر، یک مسجد و اداره، دیگر آن جواب قبلی را نمی‌دهد. ضمن اینکه باید اجزاء نهاد‌های فرهنگی بازسازی، هم افزا و توانمند شوند؛ ولی تا این پیوستگی، وحدت و اتحاد را نداشته باشیم، کار‌های بزرگ از ما برنخواهد آمد. 
وی افزود: در حال حاضرکار‌های بزرگ دیده می‌شوند و مردم نیز این انگیزه را پیدا می‌کنند که در آن کار‌ها شرکت کنند، از طرفی آنقدر ما را جز جز و قطعه قطعه کرده اند که هر کدام به تنهایی قادر به انجام کار‌های بزرگ نیستیم. به عنوان مثال امروز یک برنامه تلویزیونی چنین قدرتی را دارد که این انگیزه را در مردم بوجود آورد و حتی چند ماه بعد از سیل میلیارد‌ها کمک مالی برای کمک به مردم سیل زده جمع آوری کند. مردم دوست دارند خودشان را در یک کار بزرگ ببینند، در یک همایش ملی، که با هم یک بار بزرگ را بر می‌دارند. این ذائقه و این زمینه امروز در بین مردم دیده می‌شود. اگر کار‌ها به خوبی و مردمی طراحی شود، برای آن‌ها جاذبه داشته باشد، می‌شود مردم را به پای صحنه عمل آورد. 
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، در ادامه در خصوص فعالیت تبلیغی در شهرستان گفت: باید زمینه برای کار‌های بزرگ در شهرستان بوجود بیاید. کار‌های بزرگی که در متن زندگی مردم قرار دارد و امید است که ادارات ما در شهرستان‌ها با تعاملی که با سایر ادارات دارند، بتوانند با طراحی چنین کارهایی، مردم را به پای صحنه عملیات بیاورند. 
وی تاکید کرد: البته کار بزرگ به این معنا نیست که اصطلاحا سر و صدای بیشتری انجام شود. انجام شعائر و برپایی جشن‌های خیابانی برای جلب توجه مردم به پیام ما خیلی خوب است و باید انجام شود، ولی ما کاری را بزرگ می‌دانیم و دارای گستره اثرگذاری به حساب می‌آوریم که این کار دغدغه مردم شود و در متن زندگی آن‌ها قرار بگیرد. 
در پایان حجج الاسلام خالقی و کریمی به عنوان سرپرستان جدید ادارات تبلیغات اسلامی دماوند و پردیس معرفی شدند.

ارسال نظرات