اولین نوجوان حافظ کل قرآن‌کریم دارای لیسانس دانشگاهی در استان یزد، مدرک خود را از آیت الله اعرافی تحویل گرفت.
کد خبر: ۹۱۶۸۲۱۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازمیبد؛ محمد جواد زرافشان نوجوان حافظ کل قرآن کریم، روز گذشته مدرک لیسانس علوم و معارف قرآن و حدیث را در مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه از آیت الله اعرافی دریافت کرد.
محمد جواد زرافشان اظهار داشت: پس از اینکه در دوره یک ساله حفظ قرآن کریم در موسسه قرآنی حضرت معصومه (س) شرکت نمودم، به توفیق الهی و راهنمایی‌های استاد عزیزم حجت الاسلام حسینی‌زاده توانستم در سال تحصیلی ۹۶_۱۳۹۵، کل قرآن کریم را حفظ نمایم.
این نخبه قرآنی بیان داشت: در کنار حفظ قرآن کریم، پایه هفتم را نیز با موفقیت و با معدل ۱۹/۸۳ گذراندم و در تابستان سال ۹۶ نیز پایه هشتم مدرسه را بصورت ارتقایی و با معدل ۱۹/۶۴ قبول شدم که مجوز ورود به حوزه را بدست آوردم.
زرافشان افزود: همراه با تحصیل پایه اول در حوزه علمیه قم، در کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ در رشته کارشناسی علوم قرآنی و حدیث شرکت نمودم که با توجه به حافظ کل قرآن بودن باید به ۳۰ درصد از سوالات جواب صحیح می‌دادم و الحمدلله قبول شدم.
وی اظهار داشت: بعد از قبولی در کنکور در شهریور سال ۹۷ نیز در آزمون حفظ کل قرآن کریم شرکت کردم که به لطف خدا قبول شدم و با توجه به قبولی در کنکور کارشناسی ارشد و نیز قبولی در آزمون حفظ کل قرآن کریم طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، مدرک کارشناسی در رشته علوم قرآنی و حدیث را دریافت نمودم.
این حافظ قرآن‌کریم خاطرنشان کرد: فعلا در حوزه علمیه قم در حال تحصیل هستم و به فضل خدا این مسیر را ادامه خواهم داد.
زرفشان گفت: از پدر و مادرم که با حمایت‌های بی دریغ خود مرا یاری کردند، به صورت ویژه سپاسگزارم و از اساتید بزرگوار به خصوص استاد عزیز آقای فاضلی و حجت الاسلام حسینی زاده و حجت السلام کارگر بسیار متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات