خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه والدین شهدا به‌عنوان غنی‌ترین گنجینه از خاطرات، سیره و زندگی شهدا محسوب می‌شوند اظهار داشت: والدین شهدا پدران و مادران معنوی ملت ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۱۶۸۲۰۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، عباس پورحسن در دیداری که با والدین شهیدان «نادر رهبری‌قزلجه» و «ایرج خدادادی نوبر» داشت، افزود: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند و تکریم آن‌ها عمل به سیره شهدا و انتقال یک فرهنگ غنی به نسل امروز است.
وی با بیان اینکه اکنون نیاز و توجه به بازمانده‌ها و میراث شهدای معظم در ابعاد مختلف حس می‌شود، اظهارداشت: در این برهه از زمان که دشمن با تمام قوا با جنگ فرهنگی و اقتصادی، باورها و اعتقادات دینی مردم، خصوصاً جوانان را نشانه گرفته است و به دنبال کم‌رنگ کردن ایمان آحاد مردم است، دیدار و تکریم جامعه معزز ایثارگری بیش‌ازپیش ضرورت دارد.
 سرباز شهید «نادر رهبری‌قزلجه» متولد دهم مرداد 1352، در 24 مهر 1372 در منطقه عملیاتی قصر شیرین و «ایرج خدادادی‌نوبر» متولد 15 فروردین 1344، در دهم مهر 1361 در سومار به فیض شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات