خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: شهیدان رجایی و باهنر تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند و مسئولین در این دوران باید به تأسی از این شهدا به مردم خدمات‌رسانی کنند.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۸۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴

مسئولین به تأسی از شهیدان رجایی و باهنر به مردم خدمات‌رسانی کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام‌نیا در آئین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهیدان باهنر و رجایی اسوه خدمات‌رسانی صادقانه هستند و تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری، بزرگ‌مردان است که خدمتگزاری بی‌ادعا، سیره ، منش و روش آنان بوده است.

وی افزود: این شهیدان والا مقام تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند و مسئولین در این دوران باید به تأسی از این شهدا به مردم خدمات‌رسانی کنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز و در این برهه از زمان همه ما وظیفه داریم با بهره‌گیری از سیره این شهیدان گرانقدر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، آنچه که در توان داریم را به کار بگیریم تا مشکلات موجود را که علیه ایران اسلامی تحمیل شده است، رفع گردانیم‌.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه دولت، دولت محرومین و مستضعفین است، بیان کرد: خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول این ۴۰ سال که از عمر پر برکت آن می‌گذرد در عرصه‌های ملی و جهانی و در بحث خدمات‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر و مستضعف خوب عمل کرده است.

بهرام‌نیا ضمن گلایه از مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گفت: طی روزهای گذشته فردی از اهالی یکی از روستاهای شهرستان به دفتر بنده مراجعه و اعلام کرد که قصد ساخت ۷۰ متر خانه برای خانواده خود برای جلوگیری از مهاجرت به شهر دارد اما متاسفانه جهاد کشاورزی مانع از انجام این کار شده است.

وی افزود: این برخورد مسئولین شهرستانی برای من دردآور و غمناک بود و به مسئولین ارشد کشور و استان، بازرسی کل کشور و استان دادم که این موارد را بررسی کنند .

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا مسئولین به برخی اشخاص که پول کثیف ناشی از رشوه‌خواری را به شهرستان آورده‌اند و قطع اشجار می‌کنند و تنفس شهر را از بین می‌برند و اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز می‌کنند، اجازه می‌دهند و با این افراد برخورد نمی‌کنند و خود را به خواب می‌زنند؟

وی گفت: مسئولی که خود را به خواب می‌زند از دو حالت خارج نیست یا اینکه هم دست این اشخاص است یا آدم‌های ترسویی هستند، که اگر ترسو هستند باید پست خود را رها کنند و بروند و اگر این چنین نیست که باید با آنها برخورد قانونی شود.

بهرام‌نیا افزود: بنده به عنوان نماینده مردم و کسی که مدیون مردم است و مردم به او اعتماد کرده‌اند، پیگیر هستم و اگر موردی مشاهده کنم حتماً برخورد قانونی خواهم کرد و در خصوص قطع اشجار هم با دادستان صحبت کردم و ایشان اعلام کرد که کسی به ما اطلاع نداده است.

وی با بیان اینکه این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های مردم هستیم و این دولت، دولت محرومین است، تصریح کرد: کجای این اقدامات نشان از دولت محرومین دارد؟ این که ما چشم روی چشم بگذاریم و خودمان را به خواب بزنیم که نمی‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حتی اگر لازم باشد موضوع را عمومی خواهم کرد تا مردم بدانند، گفت: این افراد ادعای قانون‌مداری دارند و خودشان را اهل قلم می‌دانند و پول‌های کسی که ناشی از رشوه و رشوه خواری است وارد شهرستان می‌کنند و به حقوق مردم اهانت می‌کنند، اما همین که پای خودشان به میان می‌آید پا پس می‌کشند، از دستگاه قضا تقاضا می‌کنم با این اشخاص برخورد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات