معاون فرهنگی هنری و اجتماعی سپاه ناحیه و دبیرقرار گاه شهید شاطری و مسئولین محله های اسلامی با فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۶۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون فرهنگی هنری و اجتماعی سپاه ناحیه و دبیر قرارگاه شهید شاطری و مسئولین محلات اسلامی شاهرود با فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار حجت الاسلام مهدی اسماعیلی دبیر قرارگاه شهید شاطری به ارائه گزارشی از برنامه های این قرارگاه در محلات اسلامی پرداخت و دبیران محلات پنجگانه اسلامی شاهرود نیز گزارشی از روند فعالیت های این محلات ارائه کردند.
معاونت فرهنگی هنری و اجتماعی سپاه ناحیه نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت های انجام شده در محلات اسلامی بر ضرورت توجه به این محلات با همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم نیز در این نشست با تقدیر از فعالیت های انجام شده در محلات اسلامی بر توجه به نقش مردم در اجرای برنامه ها و درخواست نیازها از دستگاه های اجرایی تاکید و بر کمک به مردم محلات در اجرای برنامه ها و خدمات رسانی به خانواده های کم برخوردار و رفع نیازهای محله تصریح نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها