با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، اولین کارخانه نوآوری غرب کشور در شرکت مادر تخصصی و دانش بنیان ماشین سازی اراک افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۳۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، اولین کارخانه نوآوری غرب کشور در شرکت مادر تخصصی و دانش بنیان ماشین سازی اراک افتتاح شد.

کارخانه نوآوری ضمن در اختیار قرار دادن فضای اشتراک کاری، امکان تعامل و همفکری مجموعه کارآفرینی را فراهم آورده و پاسخگوی تمامی نیازهای حوزه کسب و کار اعم از مشاوره بازار، مربی گری، مشاوره محصول، ارزیابی، جذب سرمایه گذار، تبلیغات و غیره خواهد بود.

مرکز نگهداری و حمایت از زنان و دختران آسیب دیده استان مرکزی توسط خانم ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اراک در ۲ طبقه با ۳۶ اتاق با زیربنای ۲ هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

یک واحد مسکن محرومین با 60 متر مربع مساحت با 50 میلیون تومان در روستای دیزآباد شهرستان خنداب افتتاح شد که هزینه ساخت این واحد توسط خانواده، کمیته امداد امام خمینی، بنیادمسکن و سپاه شهرستان تامین شده است.

همچنین در تفرش یک واحد گلخانه که به منظور اصلاح و رعایت الگوی کشت در مرکزی فنی و حرفه ای و آموزش کاراموزان ساخته شده بود افتتاح شد که برای این گلخانه ی 320 متر مربعی 60 میلیون تومان هزینه شده است.

در روستای برزاباد فراهان هم در حاشیه جشنواره روستا، اشتغال و گردشگری سلامت، مراکز سلامتخانه و شربتخانه شهرستان فراهان افتتاح شد.

در نهایت و در شهرستان شازند مسئولان مزار شهدای گمنام شازند را گلباران و پروژه مخزن هزار متر مکعبی آب فضای سبز شهرداری را افتتاح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات