مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ۳ هزار مسجد در استان گیلان وجود دارد گفت: از این میان ۴۱۶ مسجد امام جماعت ندارد.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۳۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین حاتم نصیرنژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج مساجد و محلات در تلاش است تا برنامه‌های فرهنگی بسیج را در قالب مسجد محور برگزار کند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت مساجد در دین اسلام عنوان داشت: ساخت مساجد از جمله ابتکارات دین اسلام بود، زیرا مسجد محلی است که سبب جامعه‌سازی می‌شود.

نصیرنژاد با تاکید بر اهمیت جایگاه مساجد در گام دوم انقلاب ابراز داشت: مساجد باید تلاش کنند تا فعالیت‌های آموزشی، ف. هنگی، اجتماعی و سیاسی در این اماکن انجام شود.

وی با بیان اینکه باید در انتخاب ارکان مساجد دقت بسیاری شود خاطرنشان کرد: فرماندهان پایگاه‌های بسیج، هیئت امناء مساجد و خادمین این اماکن مقدس باید در بین مردم مقبولیت داشته و افرادی باانگیزه و مشورت‌پذیر باشند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ۳ هزار مسجد در استان گیلان وجود دارد افزود: از این میان ۴۱۶ مسجد امام جماعت ندارد.

نصیرنژاد با اعلام اینکه ۲ هزار پایگاه بسیج در مساجد مشغول به فعالیت هستند خاطرنشان کرد: جذب جوانان در مساجد اولویت فعالیت‌های بسیج است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات