خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: هم اکنون 22 هزار نفر در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور سراسر استان در حال تحصیل هستند.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۲۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، کامران جباری عصر امروز در نشست خبری که سالن جلسات دانشگاه پیام نور استان تشکیل شد، اظهار کرد: هم اکنون 22 هزار نفر در مراکز و واحدهای سراسر استان در حال تحصیل هستند که 6 هزار نفر از آنها در ارومیه می‌باشند.

وی فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت و افزود: این روزها فرصت مغتنمی برای بازنگری و تامل در عملکرد همه ادارات به شمار می‌رود بنابراین باید از این فرصت به دست آمده برای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف استفاده حداکثری را به عمل آورد.

این مسوول با بیان اینکه برای توزیع عادلانه و برابر امکانات آموزشی در بین جامعه هدف تلاش می‌شود، اضافه کرد: پیام نور به هیچ عنوان به دنبال کسب درآمد و فعالیت انتفاعی نیست به همین دلیل با هدف نیل به تحقق اهداف آموزشی مقرر شده است که برای ترم‌های مرخصی تحصیلی از دانشجویان شهریه دریافت نشود.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی با بیان اینکه این دانشگاه مراحل آموزش و پژوهش را پشت سر گذاشته و هم اکنون درصدد تربیت دانشجویان خلاق و مبتکر است، اضافه کرد: برای برقراری پیوند بین دانشجویان با فضای کار واقعی همچنین محیط کسب و کار تلاش می‌شود.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه با کانون کارآفرینان کشور اشاره کرد و بیان داشت: به واسطه تعامل با این مجموعه تلاش می‌کنیم که دانشجو ضمن تحصیل با شرایط بازار کار هم آشنا شده و متناسب با آن نسبت به مهارت‌آموزی و کسب تخصص هم گام بردارد.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی راه‌اندازی مراکز رشد و نوآوری در استان را مورد اشاره قرار داد و یادآوری کرد: مجوز راه‌اندازی مرکز رشد و نوآوری ارومیه اخذ شده و در حال راه‌اندازی است و در میاندوآب و ماکو نیز پیش از این راه‌اندازی شده است و مجوزهای مربوط به خوی و مهاباد در حال صدور می‌باشد.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه دانشگاه پیام‌نور ماکو به عنوان مرکز بین‌الملل شناخته شده است، خاطرنشان کرد: با قطعی شدن این موضوع، ضمن جذب دانشجو از مردم استان، نسبت به درخواست‌های موجود از کشورهای مجاور نیز پاسخ مثبت داده خواهد شد.

این مسوول با بیان اینکه در استان 9 واحد و 9 مرکز پیام نور وجود دارد، گفت: امسال افزایش شهریه‌ای وجود نخواهد داشت بلکه درصدد انعقاد تفاهم‌نامه با بنیادها و بانک‌های مختلف هستیم تا از این رهگذر تا حدودی به جامعه دانشجویی مساعدت شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات