خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: گفتمان «حرکت جهادی» در گام دوم انقلاب اسلامی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۱۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

 حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: گفتمان «حرکت جهادی» در گام دوم انقلاب اسلامی باید بیش از پیش مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار گیرد و این مقوله بین نسل جوان باید نهادینه شود.

وی افزود: ضعف‌های ساختاری و کمبودهای بنیادینی از دوران رژیم ستمشاهی به یادگار مانده است، به طوری که راهبرد قدرت‌های استکباری عقب نگه داشتن کشورهای تحت سلطه بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی آن گاه که روند تشدید تحریم‌های اقتصادی و تحمیل هشت سال جنگ، به وضعیت آسیب‌های گذشته دامن زد، گفتمان «حرکت جهادی» شکل گرفت.

این مسوول تجلی یکی از ظرفیت‌های عظیم انقلاب اسلامی در قالب گفتمان «حرکت جهادی» را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: این گفتمان بر اصول و ارزش‌های دینی، احساس تکلیف و روحیه جهادی جوانان مبتنی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این گفتمان سبب شد که از آغازین روزهای انقلاب، نیروهای انقلابی با تکیه بر مدیریت جهادی و روحیات انقلابی در عین غلبه بر سیاست تحریم و فشار دشمن و پیامدهای زیان‌بار ناشی از تحمیل جنگ و شرایط نامناسب امنیتی، برای سازندگی نیز تلاش کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: جوانان ما توانستند بر بسیاری از مشکلات غلبه کرده، قابلیت و توانمندی تفکر انقلاب اسلامی را از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب به رخ دشمنان بکشند.

سرایی با بیان اینکه جوانان در عمل به صورت واقعی به شعار «ما می‌توانیم» جامه عمل پوشاندند، اضافه کرد: اوج تبلور این شعار را می‌توان در فعالیت‌های جهادی مردم و نیروهای جوان انقلابی در جهاد سازندگی از آغازین روزهای انقلاب و ایثارگری‌های رزمندگان در مقابله با تجاوز دشمن، دفع آن و در ادامه رساندن کشور به توان بازدارندگی دفاعی دید.

انتهای پیام

ارسال نظرات