مسئول ستاد ملی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
مسئول ستاد ملی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همت جمعی و تلاش همگانی برای محرومیت‌زدایی باید شکل گیرد.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۹۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، عظیم ابراهیم پور امروز در گردهمایی جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: نرم‌افزار قرارگاه پیشرفت و آبادانی در رفع محرومیت مدلی جدید در شان انقلاب اسلامی بوده که بر مبنای تعاریف دقیق فقه اسلام پایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به نقش مردم در رفع مشکلات گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی توانسته با احیای روحیه امید و تلاش در مردم، ضمن فعالیت مثبت در پیشگیری از بیماری‌ها، رفع محرومیت آموزشی و تربیتی و ایجاد همبستگی با تامین زیر ساخت‌های مورد نیاز روستا، بدون اعطای حتی یک ریال وام به مردم اشتغال‌زایی کرده و نسبت به بهبود وضعیت معیشتی مردم موفق عمل کند.

مسئول ستاد ملی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اجرای دقیق برنامه‌های مبتنی بر مطالعات نقشه دهستان تصریح کرد: عملیات صاحب الزمان (عج) قرارگاه پیشرفت و آبادانی به منظور تکمیل اقدامات محرومیت‌زدای قرارگاه طراحی شده که تا پایان سال جاری با اجرای آن شاهد پایان پروژه‌های تدارک دیده شده قرارگاه برای دهستان‌های محروم در سراسر کشور خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات