امام جمعه موقت تهران گفت: با فعالیت در عرصه های جهاد به قله های بلند دست خواهیم یافت و فقر را از ایران اسلامی ریشه کن خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۸۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت ا‌لاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در یادواره یادواره شهدای غریب اسارت در مسجد نبی اکرم نیشابور اظهار کرد: تردیدی نیست که زیباترین قطعه تاریخ ایران، تاریخ ۸ سال دفاع مقدس است که تمام برگ‌های تاریخ آن زیبا و حاکی از عظمت، عزت، اقتدار و فرزندان دلیر آن در جبهه نبرد است.

وی افزود: در تاریخ کشوری نیست که ۸ سال در برابر شیطان‌های بزرگ ایستادگی کند و راهی برای عزت ملت‌های منطقه هموار کند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: با دلار‌های نفتی بسیج شدند تا حرکت بزرگ انقلاب اسلامی ایران را متوقف کنند، اما مردم ایران به عنایت خداوند به کار بزرگی دست زدند.

وی  ابراز کرد: آزادگان با امید زیادی زندگی کردند و تکیه گاه آنان تنها خدا بود و امید در حالتی تحقق می‌یابد که استقامت باید باشد و آزادگان استقامت کردند و به امید پیروزی ایستادگی کردند.

ابوترابی بیان کرد: اسرای ایرانی در اوج قربت و تنهایی در دنیایی از امید حرکت کردند و جهنم صدام را به بهشت تبدیل کردند که بهشتی از صبر، استقامت و خدمت به همرزمان بود و آزادگان برای ملت اسلام اقتدار آفریدند و اقتدار امروز را بدهکار صبر و استقامت آزادگان هستیم.

وی عنوان کرد: باید با وحدت کلمه قدم برداشت و یکپارچگی ملت را نشان داد و راه را برای جوانان هموار کرد و به لطف فعالیت در عرصه‌های جهاد به قله‌های بلند دست خواهیم یافت و فقر را از ایران اسلامی ریشه کن خواهیم کرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها