خبرهای داغ:
امام جمعه آذرشهر:

مهدویت، کربلا و ولایت سه مولفه اصلی شیعیان است

امام جمعه آذرشهر گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی ایران اکنون به فکر تغییر و تخریب افکار مردم به ویژه بسیجیان در ارتباط با سه مولفه اصلی شیعیان؛ مهدویت، کربلا و ولایت هستند.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۷۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام امین رشتبری در سومین جشنواره مالک اشتر سپاه آذرشهر با اشاره به دکترین و برنامه های هدفدار، شوم و شیطانی دشمنان در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: از آن جا که دشمنان با عملیات های نظامی نتوانسته اند به اهداف شوم خود دست یابند امروز به فکر تغییر افکار انقلابی بسیج این دژ مستحکم نظام روی آورده اند.

وی اضافه کرد: دشمن به خوبی می داند با این اقدار تجهیزاتی و نیروی انسانی نظام جمهوری اسلامی، حمله نظامی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست و برای مقابله با 20 میلیون بسیجی مقتدر و شهادت طلب باید به فکر چاره بود و آن تغییر ژن ولایی و انقلابی این گروه مجاهد است.

حجت الاسلام رشتبری اضافه کرد: دشمن به فکر تغییر امیال مردم از ایثار و شهادت طلبی به سمت رفاه طلبی و اشرافی گری است،

وی با اشاره به نظریه فرانیس فکویاما در مورد شیعه گفت: در نظر دشمنان تا زمانی که پرنده شیعه با دو بال سبز(مهدویت) و سرخ (کربلا وشهادت) و با زرهی به نام ولایت در پرواز است به هیچ وجه از دست ما کاری ساخته نیست و مثل آب در هاون کوبیدن است و این از عوامل فنا ناپذیری شیعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها