خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف گفت: اقتصاد مقاومتی و هدف بسیج کمک به تولید و بازار مناسب و با کیفیت برای مردم است.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۶۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

عباس رنجبر  مسول بسیج اصناف استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،  ضمن تبریک هفته بسیج اصناف گفت: کمک‌ به اصناف در جهت تولید و عرضه مناسب کالا یکی از اهداف بسیج بوده و در کنار اصناف مختلف بازار در خط مقدم جنگ اقتصادی خواهد ایستاد. امروز هرکس در جهت اقتصاد مقاومتی گام بردارد اجرش کمتر از جهاد در راه خدا نیست.

وی در ادامه اظهار داشت: در حالی که تمام قدرتها به سرکردگی آمریکا سعی در زمین زدن ملت را دارند هرکدام از ما باید همانند سربازی برای جانفشانی آماده باشیم و صحنه گسترده جنگ اقتصادی را رصد و با اطلاعات کامل هجمه دشمنان را خنثی سازیم.

رنجبر با اشاره به برنامه های مختلف بسیج اصناف استان قزوین گفت: غبار روبی از مزار شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان جز برنامه هایی بود که اجرا شده است. یکی دیگر از برنامه های این نهاد حضور گسترده بازاریان و اصناف در نماز جمعه می باشد تا میثاقی دوباره با آرمانهای امام امت ببندند.

مسئول بسیج اصناف گفت: دعوت از اداره کل امور مالیاتی استان قزوین برای میزخدمت در نماز جمعه جهت رفع ابهامات و مشکلات صنوف در این حوزه می باشد تا بتوانیم فاصله بین مسئولان و مردم را کم و دیدار چهره به چهره صورت گیرد.
وی گفت: استقبال مدیر کل امور مالیاتی از شفاف سازی مالیاتی به بازاریان و صنوف مختلف نشان دهنده عزم مسئولان برای گره گشایی از مشکلات مردم می باشد تا بتوانند در سایه تعامل و همکاری در جهت عمران و آباانی کشور گام بردارند.

رنجبر در پایان گفت: بسیج ضمن کمک به اصناف در همه حوزه ها برای پیشرفت آنها از تمام تجربیات و دانش خود استفاده خواهد کرد تا همدلی و همیاری بین مردم و مسئولان افزایش یابد.

 

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها