فرماندار یزد گفت: هفته دولت نماد وحدت مردم و دولت و یادگار ارزشمند تلاش فرزندان انقلاب و یادآور ماندگاری بزرگ مردان است.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۶۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد اظهار داشت: هفته اول شهریور، که با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده، نماد وحدت مردم و دولت، یادگار ارزشمند تلاش فرزندان انقلاب و یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا؛ سیره، منش و روش آنان بود.
رستگاری افزود: بی شک تمام مسئولان و مدیران می‌باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی، گام برداشته و زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون کشور را در بخش‌های مختلف به ویژه حیطه علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم آورند.
او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان بویژه مدیران و کارمندان خدوم و متعهد، و کارگزاران دولت در شهرستان یزد تبریک گفت و موفقیت همگان را در راستای اعتلا بخشی به فرهنگ پایداری وصیانت از ارزش‌های انقلاب، ازدرگاه خداوند متعال مسئلت نمود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات