رئیس بنیاد مسکن شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه :
رئیس بنیاد مسکن شهرستان سرپل ذهاب گفت ۱۲ میلیارد تومان اعتبارات برای بازسازی مساجد شهرستان از محل اعتبارات دولتی جذب شده است.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۳۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

به گزارش سرویس  بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، محمدیان فر در گفتگو با خبرنگار ما بااشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی بازسازی و مقاوم سازی مساجد سطح شهرستان سرپل ذهاب گفت:تاکنون با تلاش ها و پیگیری های بعمل آمده ۱۲ میلیارد تومان برای بازسازی مساجد در نوع تخریبی.تکمیلی و تعمیری از محل اعتبارات دولتی برای شهرستان سرپلذهاب جذب شده است .

وی گفت: تعمیرات، مساجد تعمیری با جذب و در اختیار گذاشتن اعتبارات لازم به هیئت امناء مساجد به پایان رسیده است و همچنین کار تکمیل ۷ مسجد نیز به کار خود پایان داده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان در ادامه گفت:۸ مسجد تخریبی پس از زلزله آبان ۹۶ نخاله برداری و آواربرداری شد و به پیمانکار سپرده و در حین انجام کار هستند،دراین بین برای بازسازی ۱۰ مسجد تخریبی دیگر متاسفانه هنوز اعتبارات لازم جذب نشده و بلاتکلیف هستند که تلاش خواهیم کرد با کمک امام جمعه شهرستان به نتیجه و جذب اعتبار برسانیم.

محمدیان فر به در پایان به تشریح وضعیت بازسازی روستاهای روستایی پرداخت و ادامه داد:مساجد روستاهای تیله کوه، تپه رش، چالگه،نقاره کوب در مرحله پایان فونداسیون هستند و مساجد روستاهای امامیه،میانمیل تپه کبود در مرحله آرماتوربندی بوده و مسجد شهری صاحب الزمان.عج. در مرحله اسکلت بندی است.

ارسال نظرات