حسن پور گفت:با عنایت الهی اولین نمایشگاه جوان ایرانی در کشور  به میزبانی مصلی تهران افتتاح شد که در برگزاری آن نمی توان  کمک واحدهای صنفی را نادیده گرفت.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۲۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزرای بسیج، دکتر حسن پور، رییس بسیج اصناف کشور در آیین افتتاح نمایشگاه جوان ایرانی و تکریم روز بسیج اصناف که صبح امروز در محل چهل سرای مصلی تهران برگزار شد؛ با اشاره به اقدامات سازنده بسیج اصناف در کمک رسانی و حمایت از مردم سیل زده گفت: به همت اتاق اصناف در چند استان محدود صدمین منزل مسکونی تعمیر بازسازی شد که ۳۰۰ میلیون تومان هزینه مصالح و ۶۰۰ میلیون هزینه نیروی انسانی آن با کمک گروه های جهادی تقلیل یافت؛ به پایان رسید.
وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع برای تکریم روز بسیج اصناف در سراسر کشور افزود: امروز دومین برنامه کشوری روز تکریم بسیج اصناف برگزار می شود  که در آن از حضور مهمانان نخبه دعوت شده که در بین این افراد  مدیران و روسای اتاق اصناف کشور حضور دارند.
حسن پور با اشاره به افتتاح نمایشگاه بزرگ جوان ایرانی تصریح کرد: با عنایت الهی اولین نمایشگاه جوان ایرانی در کشور  به میزبانی مصلی تهران افتتاح شد که در برگزاری آن نمی توان  کمک واحدهای صنفی را نادیده گرفت  و این نمایشگاه نشان دادکه ما در سال رونق تولید  جدای از شعارزدگی و به کار عملی هم دست یافتیم؛امروز در سه بخش باید شعار ایرانی و اسلامی محقق شود که  برهمین اساس نمایشگاه جوان ایرانی در بخش های اسباب بازی و لوازم التحریر و پوشاک ایرانی کلید خورد.

وی در پایان با اشاره به لزوم کار تخصصی در بسیج اصناف عنوان کرد: بسیج اصناف باید به سمت تخصصی شدن برود.بر همین یکی از فواید کارگروه های بسیج اصناف تحقق این شعار است تا عملا رونق تولید را به منسه ظهور برسانیم.

ارسال نظرات