خبرهای داغ:
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین گفت: 8 پروژه صنعتی و تولیدی در ایام هفته دولت در استان قزوین با حضور مدیران و مسئولان ارشد بخش دولتی و خصوصی افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۶۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

سعید نبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن تبریک آغاز هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: 8 پروژه صنعتی و تولیدی در ایام هفته دولت در استان قزوین با حضور مدیران و مسئولان ارشد بخش دولتی و خصوصی افتتاح می شود.

وی با اعلام این خبر گفت: مجموع سرمایه گذاری صنعتی این طرح ها بالغ بر 689 میلیارد ریال بوده که برای 266 نفر شغل مستقیم ایجاد می کند.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین یادآور شد: از این واحدها، 2 واحد صنعتی در شهرستان آبیک با سرمایه گذاری 350.4 میلیارد ریال با اشتغالزایی 46 نفر ، 4 واحد صنعتی در شهرستان بوئین زهرا با سرمایه گذاری 193.8میلیارد ریال و اشتغالزایی 86 نفر از جمله این طرح می باشد.

وی افزود: همچنین یک واحد صنعتی در شهرستان تاکستان با سرمایه گذاری 43 میلیارد ریال و اشتغالزایی 23 نفر و یک واحد صنعتی در شهرستان البرز با سرمایه گذاری 101.5 میلیارد ریال با اشتغالزایی 111 نفر، از دیگر پروژه هایی هستند که در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

 

1010/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها