خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سجدسلیمان ، سپاه پاسداران از همان دقایق اولیه وقوع زلزله، در مسجدسلیمان با همه امکانات به یاری آسیب‌دیدگان شتافت و پیش از این نیز در بحران‌های طبیعی توانسته‌ بود عملکرد موثری از خود به نمایش بگذارد.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۵۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مسجدسلیمان همزمان با آغاز بازسازی مدارس آسیب دیده در زلزله، توسط گروه های جهادی سپاه مسجدسلیمان، ستاد بازسازی قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران با اعزام دستگاه های سنگین و مجهز شامل بیل، لودر، کامیون و… به مسجدسلیمان کار آواربرداری مناطق زلزله زده و خسارت دیده را در این شهرستان آغاز کرد. سرهنگ پاسدار حسینی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اعلام این خبر گفت: هم اکنون کار آواربرداری در مناطق نمره یک (پشت آمار سابق) و محله کلگه در حال انجام است. وی ادامه داد: سپاه پاسداران از همان دقایق اولیه وقوع زلزله، در مسجدسلیمان با همه امکانات به یاری آسیب‌دیدگان شتافت و پیش از این نیز در بحران‌های طبیعی توانسته‌ بود عملکرد موثری از خود به نمایش بگذارد.

سرهنگ حسینی با اشاره به نزدیک شدن به فصل مدارس گفت: پس از حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران مصوباتی مبنی بر بازسازی و بهسازی مدارس آسیب دیده و همچنین کار آواربرداری مناطق خسارت ‌دیده در دستور کار قرار گرفت که در همان روزهای اول کار بهسازی و بازسازی مدارس شروع و تا روزهای گذشته کار تعمیر وبازسازی ۵ مدرسه به پایان رسید وفاز بعدی تعمیر وبازسازی مدارس آغاز شد همچنین کار آواربرداری خانه‌های تخریب شده آغاز شده است و نیروهای جهادی سپاه با تمام توان وارد میدان شده‌اند تا ان‌شاالله به زودی سرپناهی برای مردم ساخته شود.
وی افزود: البته در جریان وقوع زلزله علاوه توزیع بسته ها واقلام غذایی مورد نیاز مردم آسیب دیده حدود ۲۰۰۰ پکیج لوازم خانگی به دستور مقام معظم رهبری از طرف ستاد اجرائی فرمان امام (ره ) ارسال شدند که با تشکیل یک کارگروه تخصصی که علاوه برفرماندهی سپاه شهرستان مسئولین ومدیران نهادهای مربوطه شهرستان در آن حضور داشتند افراد نیازمند شناسایی ومعرفی شدند و این اقلام بین آن ها توزیع شد.
سرهنگ حسینی ادامه دهد: بنابر دستور فرمانده کل سپاه پاسداران حدود ۳۰۰ باب منزل در دست تعمیرو بازسازی داریم همچنین احداث پنج مدرسه ۶ کلاسه را به امید خداوند رابه زودی آغاز می کنیم که در این راستا آموزش وپرورش نقاطی که باید در آن جا مدرسه ساخته شود تعیین خواهد کرد .
وی در انتها اضافه کرد: احداث صفر تا صد این مدارس بنابر دستور فرمانده کل سپاه پاسداران برعهده سپاه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها